Pregled bibliografske jedinice broj: 743906
Preventivni programi usmjereni na smanjenje vršnjačkog nasilja u osnovnim školama na području Osječko-baranjske županije
Preventivni programi usmjereni na smanjenje vršnjačkog nasilja u osnovnim školama na području Osječko-baranjske županije // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 327-352 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 743906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preventivni programi usmjereni na smanjenje vršnjačkog nasilja u osnovnim školama na području Osječko-baranjske županije
(Bullying prevention programs in primary schools in Osječko-baranjska county)
Autori
Velki, Tena ; Ozdanovac, Ksenija
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63
(2014), 3;
327-352
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
prevencija; preventivni programi; vršnjačko nasilje
(prevention; preventive programs; peer violence)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je bio ispitati koji se preventivni programi usmjereni na smanjenje vršnjačkog nasilja provode u osnovnim školama na području Osječko- baranjske županije te kakva im je uspješnost. U istraživanju smo koristili anketni upitnik kreiran posebno u ovu svrhu. Istraživanje smo proveli sa stručnim suradnicima (pedagozi i psiholozi) zaposlenim u 67 osnovnih škola na području Osječko-baranjske županije. Rezultati istraživanja su pokazali da većina škola (91%) u ovoj županiji provodi neki od programa prevencije vršnjačkog nasilja. Rezultati pokazuju i to da škole u kojima se preventivni program provodi više godina uzastopno procjenjuju da u njihovim školama dolazi do većeg smanjenja nasilja. Prema dobivenim podacima među školama ne postoji statistički značajna razlika u procjeni uspješnosti (smanjenju nasilja) obzirom na duljinu trajanja programa. Također, škole u kojima je veći broj različitih skupina sudionika bio uključen u provedbu ne procjenjuju veći uspjeh preventivnog programa u odnosu na škole s manjim brojem različitih skupina sudionika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Tena Velki
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts
- ProQuest, Periodical Acquisitions, Michigan
- Education Research Complete with Full Text (EBSCO)
- Hrčak- Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske