Pregled bibliografske jedinice broj: 743635
Kuda smo krenuli i kamo idemo? - Prvo desetljeće istraživanja ovladavanja hrvatskim kao inim jezikom
Kuda smo krenuli i kamo idemo? - Prvo desetljeće istraživanja ovladavanja hrvatskim kao inim jezikom // Peti međunarodni znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik 5. HIDIS Knjiga sažetaka / Novak Milić, Jasna ; Bošnjak, Marija (ur.).
Zagreb, 2014. str. 7-7 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 743635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kuda smo krenuli i kamo idemo? - Prvo desetljeće istraživanja ovladavanja hrvatskim kao inim jezikom
(First Decade of Researching Croatian as L2)
Autori
Cvikić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Peti međunarodni znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik 5. HIDIS Knjiga sažetaka
/ Novak Milić, Jasna ; Bošnjak, Marija - Zagreb, 2014, 7-7
Skup
Peti međunarodni znanstveni skup Hrvatski kao drugi i strani jezik 5. HIDIS
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.12.2014. - 20.12.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik; istraživanje; učenje i poučavanje
(Croatian as L2; research; teaching; learning)
Sažetak
O učenju i poučavanju hrvatskoga kao drugoga i stranoga jezika znanstveni se i stručni radovi objavljuju intenzivnije posljednjih petnaestak godina, no tek se u posljednjih deset godina može govoriti o uspostavljanju posebnoga područja istraživanja ovladavanja hrvatskim kao inim jezikom (OHIJ). Naime, 2005. godine objavljena je prva znanstvena monografija o OHIJ-u, (Jelaska i sur. 2005), organiziran je prvi skup HIDIS (Hrvatski kao drugi i strani jezik) te je pokrenut časopis Lahor. Stoga se ta godina može smatrati početkom uspostave OHIJ-a kao zasebnoga istraživačkoga područja. U radu se analiziraju rezultati istraživačkoga rada na kraju prvoga desetljeća OHIJ-a. Na temelju iscrpne analize objavljenih radova o OHIJ-u u posljednjih 10 godina raspravljat će se o glavnim istraživačkim temama i njihovim rezultatima iz triju očišta: doprinosa općim spoznajama o ovladavanju inim jezikom, doprinosa jezikoslovnoj kroatistici te primjeni ovih spoznaja u poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika. Na kraju rada raspravljat će se o mogućim i potrebnim smjerovima istraživanja u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija