Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 743138

Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja


Burić, Irena
Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 35-35 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 743138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja
(The role of emotions in the process of self-regulated learning)

Autori
Burić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna - Zagreb : Željeznička tiskara Zagreb, 2014, 35-35

ISBN
978-953-55079-4-9

Skup
22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju?

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2014. - 08.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
emocije; samoregulacija učenja; motivacija; školsko postignuće; osobni i okolinski antecedenti emocija
(emotions; self-regulated learning; motivation; academic achievement; personal and environmental antecedents of emotions)

Sažetak
Učenje i postignuće važni su za akademske, karijerne i socijalne životne ciljeve i ishode učenika te stoga predstavljaju važno izvorište za doživljavanje različitih emocija. Istraživanja pokazuju da učenici doživljavaju brojna, raznolika i intenzivna emocionalna iskustva u školskom okruženju, koja usmjeravaju njihove interakcije, utječu na učenje, poučavanje i postignuće te oblikuju njihov osobni rast i razvoj. Emocije djeluju na učenikove kognitivne procese i izvedbu, na njegovu motivaciju, ali i na psihičko i neuroimunološko funkcioniranje. Učeničke emocije imaju i značajan utjecaj na kvalitetu komunikacije u razredu, što za uzvrat utječe na učinkovitost poučavanja i vrstu interakcije između nastavnika i učenika. U posljednjih nekoliko godina znatno se povećao broj istraživanja koja proučavaju fenomen učeničkih emocija što je rezultiralo sljedećim važnim zaključcima: prvo, prilikom razmatranja obrazovnih problema potrebno je proučavati višestruka emocionalna iskustva kako kod učenika tako i kod nastavnika ; drugo, učeničke emocije ''uklopljene'' su na složene načine unutar pojedinca, kroz pojedince i kroz vrijeme te su pod utjecajem spola, rase, individualnih dispozicija, razredne interakcije i socijalno-povijesnog konteksta ; i posljednje, emocije snažno utječu na učeničko i nastavničko angažiranje, izvedbu i razvoj ličnosti, što znači da imaju važne implikacije za kreiranje obrazovne politike kao i za društvo u cjelini. Cilj ovog simpozija jest skretanje pozornosti stručne javnosti na važnost učeničkih emocija za procese učenja, motivacije i školskog postignuća, kao i na osobne i okolinske čimbenike koji doprinose njihovom razvoju. U okviru simpozija će biti prezentirana četiri interesantna recentna rada domaćih autora koja status učeničkih emocija stavlja u različite faze procesa samoregulacije učenja (emocije kao pokretači samoregulacije učenja u području pisanja ; osobni i okolinski čimbenici razvoja ugodnih emocija u području matematike ; uloga motivacijskih uvjerenja u ponašajnoj i motivacijskoj uključenosti u učenje matematike ; …) Nadam se da će ovaj simpozij doprinijeti prepoznavanju važnosti uloge emocija u obrazovnom procesu, razumijevanju individualnih i kontekstualnih čimbenika odgovornih za njihov nastanak kao i potencijalnim učincima doživljenih emocija na učenje, motivaciju i školski uspjeh.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija

Napomena
Rad je predstavljao uvodno predavanje u simpoziju "Uloga emocija u procesu samoregulacije učeja"



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-1301676-0821 - Medijacijska uloga emocija u procesu samoregulacije učenja (Sorić, Izabela, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Irena Burić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burić, Irena
Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 35-35 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Burić, I. (2014) Uloga emocija u procesu samoregulacije učenja. U: Pavlin-Bernardić, N., Jokić, B., Lopižić, J., Putarek, V. & Vlahović-Štetić, V. (ur.)Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju?.
@article{article, author = {Buri\'{c}, Irena}, year = {2014}, pages = {35-35}, keywords = {emocije, samoregulacija u\v{c}enja, motivacija, \v{s}kolsko postignu\'{c}e, osobni i okolinski antecedenti emocija}, isbn = {978-953-55079-4-9}, title = {Uloga emocija u procesu samoregulacije u\v{c}enja}, keyword = {emocije, samoregulacija u\v{c}enja, motivacija, \v{s}kolsko postignu\'{c}e, osobni i okolinski antecedenti emocija}, publisher = {\v{Z}eljezni\v{c}ka tiskara Zagreb}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buri\'{c}, Irena}, year = {2014}, pages = {35-35}, keywords = {emotions, self-regulated learning, motivation, academic achievement, personal and environmental antecedents of emotions}, isbn = {978-953-55079-4-9}, title = {The role of emotions in the process of self-regulated learning}, keyword = {emotions, self-regulated learning, motivation, academic achievement, personal and environmental antecedents of emotions}, publisher = {\v{Z}eljezni\v{c}ka tiskara Zagreb}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font