Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741975

Boja kao marketinški alat


Doričić, Eni
Boja kao marketinški alat, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 741975 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Boja kao marketinški alat
(Color as a marketing tool)

Autori
Doričić, Eni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
15.09

Godina
2014

Stranica
30

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Boja; marketing
(Color; marketing)

Sažetak
Boja kao marketinški alat

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.02.1.2.01

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Doričić, Eni
Boja kao marketinški alat, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Doričić, E. (2014) 'Boja kao marketinški alat', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dori\v{c}i\'{c}, Eni}, year = {2014}, pages = {30}, keywords = {Boja, marketing}, title = {Boja kao marketin\v{s}ki alat}, keyword = {Boja, marketing}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dori\v{c}i\'{c}, Eni}, year = {2014}, pages = {30}, keywords = {Color, marketing}, title = {Color as a marketing tool}, keyword = {Color, marketing}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font