Pregled bibliografske jedinice broj: 741958
Marketing miks u hotelijerstvu
Marketing miks u hotelijerstvu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing miks u hotelijerstvu
(Marketing mix in hotel industry)
Autori
Gušćić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
11.10
Godina
2013
Stranica
66
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Marketing miks; hotelijerstvo
(Marketing mix; hotel industry)
Sažetak
Svrha istraživanja je utvrditi kako se cijena, plasman i promocija odražavaju kroz hotelski proizvod, koji je u kontekstu ovoga rada izražen kroz pružanje usluga smještaja i prehrane u Grand hotelu Imperial, kao osnovne funkcije, te sporednih funkcija zabave, opreme za bavljenje aktivnostima te sporedne opreme.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka