Pregled bibliografske jedinice broj: 741952
Upravljanje markom hotela za obiteljski odmor
Upravljanje markom hotela za obiteljski odmor, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje markom hotela za obiteljski odmor
(Brand management for family vacation hotel)
Autori
Valković, Ingrid
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
06.03
Godina
2013
Stranica
64
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
Upravljanje markom; hotel; obiteljski odmor
(Brand management; hotel; family vacation)
Sažetak
Svrha rada je na temelju postojeće teorije te analizom prakse uspješnih hotela za obiteljski odmor dati preporuke menadžerima prilikom stvaranja hotelske marke konkretno proučavanog hotela i menadžmentu općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(mentor)