Pregled bibliografske jedinice broj: 741927
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741927 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije
(Linkage of brand identity and consumer loyalty on example of mobile industry)
Autori
Škrgulja, Renato
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2014
Stranica
72
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
osobnost marke; odanost potrošača; mobilna industrija
(brand identity; consumer loyalty; mobile industry)
Sažetak
Svrha rada je prikazati koje ljudske osobine kupci pridodaju markema čiji su korisnici te dokazati koje dimenzije osobina marke imaju najveći utjecaj na stvaranje odanih kupaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija