Pregled bibliografske jedinice broj: 741920
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741920 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka
(Marketing plan for product placing into Middle East market)
Autori
Pajić, Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2014
Stranica
67
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Marketing plan; plasiranje proizvoda; tržište Bliskog istoka
(Marketing plan; product placing; Middle East market)
Sažetak
Svrha istraživanja je istražiti na koji način formirati kvalitetan marekting plan kako bi plasman proizvoda i zadovoljenje potreba potrošača bilo uspješno. Također, cilj je i analizirati i prikazati strategiju plasmana proizvoda na tržište Bliskog istoka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija