Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741920

Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka


Pajić, Karlo
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 741920 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka
(Marketing plan for product placing into Middle East market)

Autori
Pajić, Karlo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
22.09

Godina
2014

Stranica
67

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketing plan; plasiranje proizvoda; tržište Bliskog istoka
(Marketing plan; product placing; Middle East market)

Sažetak
Svrha istraživanja je istražiti na koji način formirati kvalitetan marekting plan kako bi plasman proizvoda i zadovoljenje potreba potrošača bilo uspješno. Također, cilj je i analizirati i prikazati strategiju plasmana proizvoda na tržište Bliskog istoka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.02.1.2.01

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pajić, Karlo
Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Pajić, K. (2014) 'Marketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Paji\'{c}, Karlo}, year = {2014}, pages = {67}, keywords = {Marketing plan, plasiranje proizvoda, tr\v{z}i\v{s}te Bliskog istoka}, title = {Marketing plan plasiranja proizvoda na tr\v{z}i\v{s}te Bliskog istoka}, keyword = {Marketing plan, plasiranje proizvoda, tr\v{z}i\v{s}te Bliskog istoka}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Paji\'{c}, Karlo}, year = {2014}, pages = {67}, keywords = {Marketing plan, product placing, Middle East market}, title = {Marketing plan for product placing into Middle East market}, keyword = {Marketing plan, product placing, Middle East market}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font