Pregled bibliografske jedinice broj: 741781
Stavovi i iskustva studenata o studiranju prema Bolonjskom procesu
Stavovi i iskustva studenata o studiranju prema Bolonjskom procesu // Kompetencije i kompetentnost učitelja
Osijek, Hrvatska, 2007. str. - (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 741781 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i iskustva studenata o studiranju prema Bolonjskom procesu
(The views and experiences of students on studying under the Bologna Process)
Autori
Kakuk Sara ; Blažević Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja
/ - , 2007
Skup
Kompetencije i kompetentnost učitelja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Bolonjska deklaracija ; Bolonjski proces ; stavovi ; informiranost ; studenti
(The Bologna Declaration ; the Bologna process ; attitudes ; awareness ; students)
Sažetak
U ovom radu podastiru se rezultati ispitivanja o stavovima studenata pedagogije prema Bolonjskom procesu i promjenama koje su nastupile donošenjem reforme visokoškolskog obrazovanja.. Polazište su činjenice da je Bolonjski proces novi sistem uključenja u Europski sustav visokog obrazovanja u kojem se teži kvalitetnom usavršavanju budućih studenata na području struke i znanosti, te rada na individualnom razvitku. Na osnovi istraživačkih iskustava i provedenih analiza Bolonjskog procesa pokušalo se ukazati na: - važnosti uzimanja u obzir studentske percepcije Bolonjskog procesa u smislu kvalitetnije provedbe rada ; - važnost saznanja o ciljevima i očekivanjima, koji bi se mogli realizirati uključivanjem u reformu visokog obrazovanja. Cilj ispitivanja bio je prikupljane podataka od studenata o: informiranosti o Bolonjskoj deklaraciji (izvori informiranosti, definiranje Bolonjskog procesa, mobilnost, poznavanje temeljnih prava studenata i novine koje donosi Bolonjska deklaracija), zatim o informiranosti o studiju (Informiranost o ciljevima i programu kolegija, kriterijima ocjenjivanja, o literaturi, obvezama, zadovoljstvu vlastite inforiranosti), o njihovoj percepciji studija (viđenje programa studija, jasnoća ciljeva studija, odnos količine satnice i sadržaja kolegija, opterećenje nastavom i studentskim obvezama, opremljenosti fakulteta, mogućnosti sudjelovanja na nastavi, komunikacija profesor- student), te o njihovim prijedlozia (trajanje studija, program studija, sustav ocjenjivanja, komunikacije između studenata i profesora...). Anketiranje je provedeno na uzorku studenata 2. godine pedagogije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)