Pregled bibliografske jedinice broj: 741747
Bolonjski proces - 5 godina kasnije
Bolonjski proces - 5 godina kasnije // Međunarodni skup Sokarcú világ – diszciplínák találkozása
Baja, Mađarska, 2009. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 741747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bolonjski proces - 5 godina kasnije
(The Bologna Process - five years later)
Autori
Kakuk Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Skup
Međunarodni skup Sokarcú világ – diszciplínák találkozása
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Bolonjski proces; stavovi; studenti; iskustvo
(The Bologna process; attitudes; students; experience)
Sažetak
Uvođenje Bolonjskog procesa u Hrvatski visokoobrazovni sustav donijelo je određene promjene s ciljem rekonstruiranja sveučilišnog obrazovnog prostora u smislu unaprjeđenja kvalitete studiranja. Na osnovi istraživačkih iskustava i provedenih analiza Bolonjskog procesa pokušalo se ukazati na važnost uzimanja u obzir studentske percepcije Bolonjskog procesa s namjerom kvalitetnije provedbe rada, te na važnost saznanja o ciljevima i očekivanjima, koji bi se mogli realizirati uključivanjem u reformu visokog obrazovanja. Budući da su studenti izravni subjekti provedbe Bolonjskog procesa, naglašavam važnost njihove percepcije ispunjavanja uvjeta procesa na vlastitom sveučilištu. Polazište je činjenica da je Hrvatska započela s primjenom Bolonjskog sustava 2005./06. godine, te tako uskoro završava i prva generacija studenata koji su iskusili stjecanje znanja polazeći po principima Bolonjskog procesa. Cilj ispitivanja bio je doznati o studentskoj percepciji Bolonjskog procesa, konkretno, je li Bolonjski proces zadovoljio njihova očekivanja i može li se od strane studenata ova reforma visokoobrazovnog sustava ocijeniti kao zadovoljavajuća? Budući da sam i ja član ove prve generacije studenata, smatrala sam korisnim i nužnim ispitati studentske stavove i iskoristiti dosadašnje iskustvo jednog djela sudionika sa svrhom stjecanja slike o Bolonjskom procesu u Hrvatskoj „iz prve ruke“
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija