Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741717

Interes, učenje i postignuće


Pahljina-Reinić, Rosanda
Interes, učenje i postignuće // Psihologijske teme, 23 (2014), 3; 461-480 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 741717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interes, učenje i postignuće
(Interest, Learning and Achievement)

Autori
Pahljina-Reinić, Rosanda

Izvornik
Psihologijske teme (1332-0742) 23 (2014), 3; 461-480

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
motivacija ; situacijski interes ; individualan interes ; razvoj interesa ; akademsko postignuće
(motivation ; situational interest ; individual interest ; interest development ; academic achievement)

Sažetak
U ovom su radu prikazana teorijska razmatranja i istraživanja interesa kao važne motivacijske varijable u obrazovnom okruženju. Prvi dio rada sadrži prikaz različitih konceptualizacija interesa i njegove uloge u učenju i prikaz načina mjerenja interesa. U drugom su dijelu rada najprije prikazana aktualna shvaćanja dinamike razvoja interesa. Nakon toga prikazani su rezultati istraživanja učinaka interesa na procese i ishode učenja. Postojeća istraživanja odnosa interesa s drugim motivacijskim varijablama kao što su samodjelotvornost, ciljevi postignuća i vrijednost zadatka, razmotrena su u kontekstu uloge interesa u procesima samoregulacije učenja i njihova doprinosa razumijevanju funkcionalnih odnosa između motivacije, učenja i emocija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-1301676-2381 - Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja (Kolić-Vehovec, Svjetlana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Rosanda Pahljina-Reinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pahljina-Reinić, Rosanda
Interes, učenje i postignuće // Psihologijske teme, 23 (2014), 3; 461-480 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Pahljina-Reinić, R. (2014) Interes, učenje i postignuće. Psihologijske teme, 23 (3), 461-480.
@article{article, author = {Pahljina-Reini\'{c}, Rosanda}, year = {2014}, pages = {461-480}, keywords = {motivacija, situacijski interes, individualan interes, razvoj interesa, akademsko postignu\'{c}e}, journal = {Psihologijske teme}, volume = {23}, number = {3}, issn = {1332-0742}, title = {Interes, u\v{c}enje i postignu\'{c}e}, keyword = {motivacija, situacijski interes, individualan interes, razvoj interesa, akademsko postignu\'{c}e} }
@article{article, author = {Pahljina-Reini\'{c}, Rosanda}, year = {2014}, pages = {461-480}, keywords = {motivation, situational interest, individual interest, interest development, academic achievement}, journal = {Psihologijske teme}, volume = {23}, number = {3}, issn = {1332-0742}, title = {Interest, Learning and Achievement}, keyword = {motivation, situational interest, individual interest, interest development, academic achievement} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • PsychINFO
  • EBSCO (Academic Search Complete, Central & Eastern European Academic Source)
  • DOAJ
  • ProQuest
  • ERIH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font