Pregled bibliografske jedinice broj: 741717
Interes, učenje i postignuće
Interes, učenje i postignuće // Psihologijske teme, 23 (2014), 3; 461-480 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 741717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interes, učenje i postignuće
(Interest, Learning and Achievement)
Autori
Pahljina-Reinić, Rosanda
Izvornik
Psihologijske teme (1332-0742) 23
(2014), 3;
461-480
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
motivacija ; situacijski interes ; individualan interes ; razvoj interesa ; akademsko postignuće
(motivation ; situational interest ; individual interest ; interest development ; academic achievement)
Sažetak
U ovom su radu prikazana teorijska razmatranja i istraživanja interesa kao važne motivacijske varijable u obrazovnom okruženju. Prvi dio rada sadrži prikaz različitih konceptualizacija interesa i njegove uloge u učenju i prikaz načina mjerenja interesa. U drugom su dijelu rada najprije prikazana aktualna shvaćanja dinamike razvoja interesa. Nakon toga prikazani su rezultati istraživanja učinaka interesa na procese i ishode učenja. Postojeća istraživanja odnosa interesa s drugim motivacijskim varijablama kao što su samodjelotvornost, ciljevi postignuća i vrijednost zadatka, razmotrena su u kontekstu uloge interesa u procesima samoregulacije učenja i njihova doprinosa razumijevanju funkcionalnih odnosa između motivacije, učenja i emocija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-1301676-2381 - Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja (Kolić-Vehovec, Svjetlana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Rosanda Pahljina-Reinić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- PsychINFO
- EBSCO (Academic Search Complete, Central & Eastern European Academic Source)
- DOAJ
- ProQuest
- ERIH