Pregled bibliografske jedinice broj: 741702
Decision Making and Marketing Strategy Implementation
Decision Making and Marketing Strategy Implementation // Elementi igenyesseggel - a gyakorlat igenyei szerint... Tanulmanyok Rekettye Gabor 70. szuletesnapjara / Fojtik, Janos (ur.).
Pečuh: Publikon Publishers, 2014. str. 13-27
CROSBI ID: 741702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Decision Making and Marketing Strategy Implementation
Autori
Grbac, Bruno ; Benas, Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Elementi igenyesseggel - a gyakorlat igenyei szerint... Tanulmanyok Rekettye Gabor 70. szuletesnapjara
Urednik/ci
Fojtik, Janos
Izdavač
Publikon Publishers
Grad
Pečuh
Godina
2014
Raspon stranica
13-27
ISBN
978-615-5457-26-5
Ključne riječi
Decision Making, Marketing Strategy Implementation, Authorisation, Marketer
Sažetak
Purpose of this paper is to investigate factors and challenges related to marketing strategy implementation and associated decision-making in the context of constant changes occurring in marketing environment.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA