Pregled bibliografske jedinice broj: 741685
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače
(Creating an atmosphere in the sales area: identification of the impact of color on consumers)
Autori
Varga, Anja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.07
Godina
2014
Stranica
62
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
atmosfera; prodaja; prostor; utjecaj; boja; potrošači
(atmosphere; sales; space; effect; color; consumers)
Sažetak
Ovaj rad identificira i istražuje učinke boja na ponašanje potrošača, te ispituje vezu između preferencija boja i kupovnog ponašanja induciranog bojama u maloprodajnom okruženju. Svrha istraživanja je kroz dobivene rezultate dobiti moguća rješenja za stvaranje ugodne kupovne atmosfere u prodajnom prostoru prehrambenih proizvoda kako bi došlo do pozitivnih kupovnih ishoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija