Pregled bibliografske jedinice broj: 741668
Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača
Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741668 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača
(Influence elements on post-buying behaviour of impulsive consumers)
Autori
Žakić, Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
21.07
Godina
2014
Stranica
60
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
elementi; postkupovno; ponašanje; utjecaj; impulzivni
(elements; post-buying; behaviour; effect; impulsive)
Sažetak
Ovaj rad detaljnije objašnjava područje ponašanje potrošača i njegova potpodručja, tj. društvene, osobne i psihološke čimbenike koji imaju značajan utjecaj na ponašanje potrošača. Istražuje se impučzivna kupovina, njezin pojam, vrste te obilježja kako bi se što bolje razumijela. Uz navedeno, ispituju se i elementi impulzivne kupovine te koliki utjecaj imaju na nju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija