Pregled bibliografske jedinice broj: 741593
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 741593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama
(Effect of TV advertising on children: analysis of multiple exposure to advertising messages)
Autori
Marincel Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2014
Stranica
63
Mentor
Ivana First Komen
Ključne riječi
Televizijsko oglašavanje; Djeca; Izloženost
(TV advertising; Children; Exposure)
Sažetak
Istraživanjem se ispituje kako i u kojoj mjeri jednostruka i višestruka izloženost oglasnim porukama utjecati na stavove djece te hoće li promjene u sadržaju oglasne poruke za jedan te isti proizvod izazvati promjene preferencije djece prema proizvodu. Mogući ishod je da višestruko ponavljanje oglasnih poruka i različitih setova oglasnih poruka za isti proizvod nema utjecaj na preferenciju djece odnosno višestruko ponavljanje oglasnih poruka i različitih setova oglasnih poruka za isti proizvod jača vezu s markom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija