Pregled bibliografske jedinice broj: 740919
Nonverbal Communication in Advertising
Nonverbal Communication in Advertising // 3rd Economic and Business Review conference 2014
Ljubljana, Slovenija, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 740919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nonverbal Communication in Advertising
Autori
Pleše, Marija ; Dlačić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
3rd Economic and Business Review conference 2014
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
non-verbal advertising; promotion; advertising; product characteristics; personal characteristics
Sažetak
Non-verbal communication in advertising is analysed. Three video and static commercials are analysed and related to product and personal characteristics of individual using that product.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasmina Dlačić
(autor)