Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 740724

Skladba kao kritika skladbe: Le marteau sans maître vs. Pierrot lunaire. O nekim specifičnim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stoljeća


Gligo, Nikša
Skladba kao kritika skladbe: Le marteau sans maître vs. Pierrot lunaire. O nekim specifičnim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stoljeća // Glazba prijelaza. Svečani zbornik za Evu Sedak / Gligo, Nikša ; Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada (ur.).
Zagreb: ArTresor naklada, 2009. str. 110-118


CROSBI ID: 740724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Skladba kao kritika skladbe: Le marteau sans maître vs. Pierrot lunaire. O nekim specifičnim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stoljeća
(Composition as a Critique of Another Composition: Le Marteau sans maitre vs. Pierrot lunaire: On Some Specific Functions of the Composer's Theory in the 20th Century Music)

Autori
Gligo, Nikša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Glazba prijelaza. Svečani zbornik za Evu Sedak

Urednik/ci
Gligo, Nikša ; Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada

Izdavač
ArTresor naklada

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
110-118

ISBN
978-953-6522-67-5

Ključne riječi
skladateljska teorija, Schönberg, Boulez
(composer's theory, Schönberg, Boulez)

Sažetak
Da je skladateljsko-teorijski kontekst oko Boulezove skladbe Čekić bez gospodara ostao nepoznat, zasigurno bi tu skladbu bilo teško percipirati kao kritiku Schönbergove skladbe Pierrot Lunaire, unatoč svim bjelodanim protuslovljima što ih Pierrot... sadrži. Riječ je o dva posve različita estetička sustava u koima ono što ovdje nazivamo skladateljskom teorijom predstavlja samo sredstvo za polemičku afirmaciju svakoga sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikša Gligo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gligo, Nikša
Skladba kao kritika skladbe: Le marteau sans maître vs. Pierrot lunaire. O nekim specifičnim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stoljeća // Glazba prijelaza. Svečani zbornik za Evu Sedak / Gligo, Nikša ; Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada (ur.).
Zagreb: ArTresor naklada, 2009. str. 110-118
Gligo, N. (2009) Skladba kao kritika skladbe: Le marteau sans maître vs. Pierrot lunaire. O nekim specifičnim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stoljeća. U: Gligo, N., Davidović, D. & Bezić, N. (ur.) Glazba prijelaza. Svečani zbornik za Evu Sedak. Zagreb, ArTresor naklada, str. 110-118.
@inbook{inbook, author = {Gligo, Nik\v{s}a}, year = {2009}, pages = {110-118}, keywords = {skladateljska teorija, Sch\"{o}nberg, Boulez}, isbn = {978-953-6522-67-5}, title = {Skladba kao kritika skladbe: Le marteau sans ma\^{\i}tre vs. Pierrot lunaire. O nekim specifi\v{c}nim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stolje\'{c}a}, keyword = {skladateljska teorija, Sch\"{o}nberg, Boulez}, publisher = {ArTresor naklada}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Gligo, Nik\v{s}a}, year = {2009}, pages = {110-118}, keywords = {composer's theory, Sch\"{o}nberg, Boulez}, isbn = {978-953-6522-67-5}, title = {Composition as a Critique of Another Composition: Le Marteau sans maitre vs. Pierrot lunaire: On Some Specific Functions of the Composer's Theory in the 20th Century Music}, keyword = {composer's theory, Sch\"{o}nberg, Boulez}, publisher = {ArTresor naklada}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font