Pregled bibliografske jedinice broj: 740200
Zadovoljstvo studijem i studiranjem studenata socijalne pedagogije: prilog unaprjeđenju studijskih programa
Zadovoljstvo studijem i studiranjem studenata socijalne pedagogije: prilog unaprjeđenju studijskih programa // Knjiga sažetaka. 4. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "Izvan granica" / Kovčo Vukadin, Irma ; Dodig, Dora (ur.).
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 175-176 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 740200 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo studijem i studiranjem studenata socijalne pedagogije: prilog unaprjeđenju studijskih programa
(Social pedagogy students' satisfaction with study program and studying: contribution to study program improvement)
Autori
Kovčo Vukadin, Irma
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Knjiga sažetaka. 4. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "Izvan granica"
/ Kovčo Vukadin, Irma ; Dodig, Dora - Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 175-176
ISBN
978-953-6418-75-6
Skup
4. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "Izvan granica"
Mjesto i datum
Supetar, Hrvatska, 09.10.2014. - 11.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
studijski programi; socijalna pedagogija; zadovoljstvo studenata
(study programs; social pedagogy; students’ satisfaction)
Sažetak
Sveučilišni studijski program socijalne pedagogije postoji (pod različitim nazivima) od 1964. godine. Tijekom tog perioda su se dešavale izmjene studijskog programa koje su bile rezultat uočenih potreba iz društvenog okruženja i razvoja znanstvenog područja socijalne pedagogije. Najznačajnija recentna promjena studijskog programa socijalne pedagogije se vezuje uz akademsku godinu 2005/06 kada se upisuje prva generacija studenata socijalne pedagogije po tzv. „bolonjskom“ sustavu. Glavni ciklusi obrazovanja socijalnih pedagoga su preddiplomski i diplomski studij socijalne pedagogije. Prema programu za koji je Ministarstvo znanosti izdalo dopusnicu 2005. godine, „preddiplomski studij u trajanju od 3 godine pretežito je orijentiran na stjecanje općih, generičkih znanja, koja su osnova za specijalistička znanja iz uže struke i osnova su za cjeloživotno obrazovanje“, dok se programi diplomskog studija (2 modula) „pretežito odnose na sadržaje uže discipline i sadržaje samopromatranja i profesionalnog razvoja s jedne strane, i sadržaje znanstveno-istraživačkog i analitičko-istraživačkog rada s druge strane. Završetkom diplomskog studija stručnjaku se daje mogućnost obavljanja djelatnosti u provođenju dijagnostičkih postupaka i svih faza tretmana kao i njihove evaluacije.“ Od akademske godine 2010/11 su u primjeni obnovljeni programi. Aktualno se radi na reviziji preddiplomskog i diplomskog studija. U svibnju 2013. godine je provedeno istraživanje kvalitete života studenata socijalne pedagogije (N=169) kao pilot nacionalnog istraživanja. Jedno od istraživanih područja se odnosilo na zadovoljstvo studijem i studiranjem. U radu se donose i diskutiraju rezultati istraživanja te utvrđuju razlike u zadovoljstvu studijem i studiranjem studenata obzirom na studijski ciklus (preddiplomski i diplomski) s ciljem unapređenja preddiplomskog i diplomskog programa socijalne pedagogije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Irma Kovčo Vukadin
(autor)