Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 739908

Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu


Jurcan, Vanja
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultat, Rijeka


CROSBI ID: 739908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu

Autori
Jurcan, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultat

Mjesto
Rijeka

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2013

Stranica
60

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First Komen, Ivana

Ključne riječi
pakiranje; marke; percepcija proizvoda
(package; brand; perception of product)

Sažetak
Svrha rada je kroz teorijsko i empirijsko istraživanje ispitati te posljedično ukazati na važnost i položaj pakiranja kao kao promotivnog medija te njegovu ulogu u izgradnji marke i percepciji pproizvoda kod potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurcan, Vanja
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultat, Rijeka
Jurcan, V. (2013) 'Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu', diplomski rad, Ekonomski fakultat, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurcan, Vanja}, year = {2013}, pages = {60}, keywords = {pakiranje, marke, percepcija proizvoda}, title = {Uloga i zna\v{c}aj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {pakiranje, marke, percepcija proizvoda}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurcan, Vanja}, year = {2013}, pages = {60}, keywords = {package, brand, perception of product}, title = {Uloga i zna\v{c}aj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {package, brand, perception of product}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font