Pregled bibliografske jedinice broj: 739908
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultat, Rijeka
CROSBI ID: 739908 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu
Autori
Jurcan, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultat
Mjesto
Rijeka
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2013
Stranica
60
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First Komen, Ivana
Ključne riječi
pakiranje; marke; percepcija proizvoda
(package; brand; perception of product)
Sažetak
Svrha rada je kroz teorijsko i empirijsko istraživanje ispitati te posljedično ukazati na važnost i položaj pakiranja kao kao promotivnog medija te njegovu ulogu u izgradnji marke i percepciji pproizvoda kod potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka