Pregled bibliografske jedinice broj: 739842
Motoričko učenje u predškolskoj dobi
Motoričko učenje u predškolskoj dobi // Zbornik radova međunarodnom znanstvenog – stručnog simpozija 14. dani Mate Demarina , , Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja'' / Prskalo, I., Jurčević - Lozančić, A. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 169-176 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 739842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motoričko učenje u predškolskoj dobi
(Motor learning in preschool age)
Autori
Lorger, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova međunarodnom znanstvenog – stručnog simpozija 14. dani Mate Demarina , , Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja''
/ Prskalo, I., Jurčević - Lozančić, A. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 169-176
Skup
14. dani Mate Demarina , , Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja''
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kineziološki sadržaji; motoričko iskustvo; motorički razvoj; djeca predškolske dobi
(kinesiological contetns; motor experience; motor development; preschool children)
Sažetak
Usvajanje motoričkih vještina je izuzetno važan čimbenik globalne evolucije čovjeka. Sukladno tome, usvajanje novih motoričkih iskustava u ranoj dječjoj dobi nameće se kao izuzetno bitan čimbenik rasta i razvoja djeteta, odnosno progresije njegovih vještina i sposobnosti. Razina usvojenosti motoričkih vještina uvelike utječe na ponašanje djeteta u različitim (ponekad i urgentnim) situacijama počevši od prvih refleksnih pokreta pa sve do svladavanja i usvajanja složenih motoričkih gibanja. Svakom stjecanju određenih motoričkih vještina prethodi proces motoričkog učenja, odnosno usvajanje određenog motoričkog iskustva kroz adekvatan program treninga. Provođenje odgovarajućeg trenažnog procesa, odnosno procesa transformacije pod utjecajem kinezioloških operatora ima za cilj usvajanje kretnih struktura koje još nazivamo dinamičkim stereotipima ili motoričkim programima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija