Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 739583

Kontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja


Purković, Damir; Bezjak, Jožica
Kontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 131-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 739583 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja
(Contextual approach to learning and teaching during basic technical education)

Autori
Purković, Damir ; Bezjak, Jožica

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 1; 131-152

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kontekstualni pristup nastavi ; kontekstualno učenje i poučavanje ; nastavni kontekst ; tehnički odgoj i obrazovanje ; tehnička kultura
(contextual approach to teaching ; contextual learning and teaching ; teaching context ; technical education ; technical culture)

Sažetak
Današnje tehničko obrazovanje je, zbog dinamičnih društvenih i tehničko-proizvodnih odnosa, suočeno s problemima uspješnog ostvarivanja ciljeva nastave. Problemi su izraženi u nedostatnim anticipacijskim i adaptacijskim kompetencijama učenika, što se negativno odražava na razvoj gospodarstva i društva u cjelini. Konstruktivistički pristup učenju i poučavanju nameće se kao valjana filozofska, psihologijska i pedagoška podloga, suvremenog obrazovanja koja bi, primjenom strategija aktivnog učenja, mogla doskočiti tim problemima. Pri implementaciji konstruktivističkog pristupa važan segment predstavlja nastavni kontekst i kontekstualni pristup učenju i poučavanju. Zbog toga je bilo nužno razlučiti značenje konteksta učenja i poučavanja, i izdvojiti elemente kontekstualne nastave i učenja, relevantne za temeljno tehničko obrazovanje. U tom smislu, u radu se iznosi određenje temeljnih pojmova kontekstualne nastave i učenja, nastavnog konteksta i kontekstualnog pristupa nastavi. Iznosi se pregled teorijske utemeljenosti i znanstvenih istraživanja, relevantnih za kontekstualno učenje i poučavanje u tehničkom odgoju i obrazovanju. Izdvojeni elementi, pristupi i dobra praksa čine okosnicu kontekstualnog pristupa nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Damir Purković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Purković, Damir; Bezjak, Jožica
Kontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 131-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Purković, D. & Bezjak, J. (2015) Kontekstualni pristup učenju i poučavanju u nastavi temeljnog tehničkog odgoja i obrazovanja. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (1), 131-152.
@article{article, author = {Purkovi\'{c}, Damir and Bezjak, Jo\v{z}ica}, year = {2015}, pages = {131-152}, keywords = {kontekstualni pristup nastavi, kontekstualno u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, nastavni kontekst, tehni\v{c}ki odgoj i obrazovanje, tehni\v{c}ka kultura}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Kontekstualni pristup u\v{c}enju i pou\v{c}avanju u nastavi temeljnog tehni\v{c}kog odgoja i obrazovanja}, keyword = {kontekstualni pristup nastavi, kontekstualno u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, nastavni kontekst, tehni\v{c}ki odgoj i obrazovanje, tehni\v{c}ka kultura} }
@article{article, author = {Purkovi\'{c}, Damir and Bezjak, Jo\v{z}ica}, year = {2015}, pages = {131-152}, keywords = {contextual approach to teaching, contextual learning and teaching, teaching context, technical education, technical culture}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Contextual approach to learning and teaching during basic technical education}, keyword = {contextual approach to teaching, contextual learning and teaching, teaching context, technical education, technical culture} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font