Pregled bibliografske jedinice broj: 738990
Mjerila kvalitete rada u hrvatskom školskom knjižničarstvu
Mjerila kvalitete rada u hrvatskom školskom knjižničarstvu
Osijek: Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014
CROSBI ID: 738990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerila kvalitete rada u hrvatskom školskom knjižničarstvu
(Quality of work measurements in Croatian School Librarianship)
Autori
Kovačević, Dinka ; Lovrinčević Jasmina
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2014
Stranica
291
ISBN
978-953-69-31-68-2
Ključne riječi
školska knjižnica; školski knjižničar; kvaliteta knjižničnih usluga; samovrednovanje; vrednovanje
(School library; School librarian; Quality of library services; Self-evaluation; evaluation)
Sažetak
Knjižnice su odavno prepoznale potrebu za razvijanjem i praćenjem postignuća u radu svojih službi i usluga kako bi što kvalitetnije odgovorile na nove potrebe korisnika koje su se pojavile pod snažnim utjecajem informacijsko-komunikacijske tehnologije. Kada se govori o školskim knjižnicama i školskim knjižničarima, treba imati na umu da uspješnost školske knjižnice i kvaliteta njene usluge nije identična uspješnosti i kvaliteti drugih vrsta knjižnica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti