Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 738965

Analiza karakteristika, diskusija i uspješnosti polaznika regionalnog Moodle MOOC-a


Matotek, Josipa; Jugo, Gordana
Analiza karakteristika, diskusija i uspješnosti polaznika regionalnog Moodle MOOC-a // Zbornik radova konferencije CUC 2014 / Ana Orlović (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 738965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza karakteristika, diskusija i uspješnosti polaznika regionalnog Moodle MOOC-a
(Analysis of Characteristics, Discussions and Performance of Participants of Regional Moodle MOOC's)

Autori
Matotek, Josipa ; Jugo, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova konferencije CUC 2014 / Ana Orlović - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2014

ISBN
978-953-6802-29-6

Skup
"Povežite se, polijećemo", 16. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2014.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.11.2014. - 21.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Moodle; MOOC

Sažetak
Rad opisuje masovni otvoreni online tečaj „Moodle MOOC“ održan 2014. godine na hrvatskom jeziku u svrhu stručnog usavršavanja nastavnog osoblja. Posebna pažnja posvećena je analizi polaznika, njihove uspješnosti i aktivnosti u diskusijama. Smatra se da je polaznik uspješno završio tečaj, ako je osvojio barem jednu od moguće tri značke koje su ponuđene u tečaju, takvih polaznika je ukupno 98. Iako je prolaznost od 22, 27% u odnosu na ukupni broj sudionika u tečaju visoka u odnosu na prosječne MOOC-ove, u nastavku su korišteni alternativni načini mjerenja uspješnosti polaznika. S obzirom na visoku korelaciju izbora polaznika u početnoj anketi i postotka njihove uspješnosti, smatramo da je to relevantan podatak pa je prema tome prolaznost u ovom tečaju 90, 74%. Značajna aktivnost polaznika u diskusijama i njihovo visoko zadovoljstvo forumima ukazuju da treba nastaviti u tom smjeru.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski i arhitektonski fakultet Osijek

Profili:

Avatar Url Josipa Matotek (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Matotek, Josipa; Jugo, Gordana
Analiza karakteristika, diskusija i uspješnosti polaznika regionalnog Moodle MOOC-a // Zbornik radova konferencije CUC 2014 / Ana Orlović (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Matotek, J. & Jugo, G. (2014) Analiza karakteristika, diskusija i uspješnosti polaznika regionalnog Moodle MOOC-a. U: Ana Orlović (ur.)Zbornik radova konferencije CUC 2014.
@article{article, author = {Matotek, Josipa and Jugo, Gordana}, year = {2014}, keywords = {Moodle, MOOC}, isbn = {978-953-6802-29-6}, title = {Analiza karakteristika, diskusija i uspje\v{s}nosti polaznika regionalnog Moodle MOOC-a}, keyword = {Moodle, MOOC}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Matotek, Josipa and Jugo, Gordana}, year = {2014}, keywords = {Moodle, MOOC}, isbn = {978-953-6802-29-6}, title = {Analysis of Characteristics, Discussions and Performance of Participants of Regional Moodle MOOC's}, keyword = {Moodle, MOOC}, publisher = {Hrvatska akademska i istra\v{z}iva\v{c}ka mre\v{z}a – CARNet}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font