Pregled bibliografske jedinice broj: 738273
Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama
Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama // 21. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 738273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama
(Self-image, reading habits and school success of the pupils with special educational needs)
Autori
Kozarić Ciković, Marijana ; Delač, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
21. dani Ramira i Zorana Bujasa
/ Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013
ISBN
978-953-175-463-7
Skup
21. dani Ramira i Zorana Bujasa
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.04.2013. - 13.04.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
samopoimanje; navike čitanja; školski uspjeh
(self-image; reading habits; school success)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati razlike među učenicima sedmih i osmih razreda s posebnim edukacijskim potrebama i onih bez njih u samopoimanju, varijablama vezanim uz čitanje i školskom uspjehu. Učenici s posebnim edukacijskim potrebama smatraju se manje akademski kompetentnima, manje prihvaćenima od strane vršnjaka, manje su zadovoljni svojim ponašanjem te su općenito manje zadovoljni sobom i svojim životom od učenika koji nemaju posebne edukacijske potrebe. Manje vole čitati i manje su uvjereni da dobro čitaju, a postižu i slabiji školski uspjeh. Razlike postoje i ovisno o tome školuju li se takvi učenici uz rješenje o primjerenom obliku školovanja ili bez njega. Iz nalaza istraživanja vidljivo je da posjedovanje rješenja o primjerenom obliku školovanja, zbog individualiziranih postupaka koje su učitelji obvezni primjenjivati prema učenicima s rješenjem, ima učiinak na rezultat na dijelu ispitivanih varijabli te se time potvrđuje njegova svrhovitost u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Marijana Kozarić Ciković
(autor)