Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 738273

Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama


Kozarić Ciković, Marijana; Delač, Ivana
Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama // 21. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 738273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama
(Self-image, reading habits and school success of the pupils with special educational needs)

Autori
Kozarić Ciković, Marijana ; Delač, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
21. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013

ISBN
978-953-175-463-7

Skup
21. dani Ramira i Zorana Bujasa

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.04.2013. - 13.04.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
samopoimanje; navike čitanja; školski uspjeh
(self-image; reading habits; school success)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati razlike među učenicima sedmih i osmih razreda s posebnim edukacijskim potrebama i onih bez njih u samopoimanju, varijablama vezanim uz čitanje i školskom uspjehu. Učenici s posebnim edukacijskim potrebama smatraju se manje akademski kompetentnima, manje prihvaćenima od strane vršnjaka, manje su zadovoljni svojim ponašanjem te su općenito manje zadovoljni sobom i svojim životom od učenika koji nemaju posebne edukacijske potrebe. Manje vole čitati i manje su uvjereni da dobro čitaju, a postižu i slabiji školski uspjeh. Razlike postoje i ovisno o tome školuju li se takvi učenici uz rješenje o primjerenom obliku školovanja ili bez njega. Iz nalaza istraživanja vidljivo je da posjedovanje rješenja o primjerenom obliku školovanja, zbog individualiziranih postupaka koje su učitelji obvezni primjenjivati prema učenicima s rješenjem, ima učiinak na rezultat na dijelu ispitivanih varijabli te se time potvrđuje njegova svrhovitost u praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marijana Kozarić Ciković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kozarić Ciković, Marijana; Delač, Ivana
Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama // 21. dani Ramira i Zorana Bujasa / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Kozarić Ciković, M. & Delač, I. (2013) Samopoimanje, navike čitanja i školski uspjeh učenika s posebnim edukacijskim potrebama. U: Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.)21. dani Ramira i Zorana Bujasa.
@article{article, author = {Kozari\'{c} Cikovi\'{c}, Marijana and Dela\v{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {132}, keywords = {samopoimanje, navike \v{c}itanja, \v{s}kolski uspjeh}, isbn = {978-953-175-463-7}, title = {Samopoimanje, navike \v{c}itanja i \v{s}kolski uspjeh u\v{c}enika s posebnim edukacijskim potrebama}, keyword = {samopoimanje, navike \v{c}itanja, \v{s}kolski uspjeh}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kozari\'{c} Cikovi\'{c}, Marijana and Dela\v{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {132}, keywords = {self-image, reading habits, school success}, isbn = {978-953-175-463-7}, title = {Self-image, reading habits and school success of the pupils with special educational needs}, keyword = {self-image, reading habits, school success}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font