Pregled bibliografske jedinice broj: 737431
Medij kao medij (između brenda i čovjeka)
Medij kao medij (između brenda i čovjeka) // In Medias Res / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever i Centar za filozofiju medija, 2014. str. 724-731 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 737431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medij kao medij (između brenda i čovjeka)
(Media as a medium (Between the Brand and Man))
Autori
Mjeda, Trina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
In Medias Res
/ Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin - Koprivnica : Sveučilište Sjever i Centar za filozofiju medija, 2014, 724-731
Skup
Međunarodni interdisciplinarni simpozij Filozofija medija - Mediji i javnost
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 15.11.2013. - 17.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
ponašanje potrošača ; mediji i oglašavanje ; bihevioralna ekonomija ; neuromarketing
(consumer behaviour ; media and advertising ; behevioral economics ; neuromarketing)
Sažetak
Moderni potrošači sve su zahtjevniji – više nije dovoljno imati samo dobar proizvod, važno je biti brend. No iza većine brendova stoji dugogodišnja i kompleksna strategija, koja se prije svega temelji na karakteriziranju brenda kao ljudskog bića. Pritom, mediji služe kao kanali za komunikaciju vrijednosti i obećanja brenda prema ciljnoj skupini – brend time želi postati idealan čovjek, idol, a potrošači se s njim žele poistovjetiti. Iskazivanje lojalnosti pojedinom brendu znak je pripadnosti toj grupi, odnosno prihvaćanja vrijednosti koje su determinirane osobnošću brenda. U ovom radu sadržan je pregled metoda kojima se utječe na ponašanje potrošača i kako one evoluiraju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti