Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 737431

Medij kao medij (između brenda i čovjeka)


Mjeda, Trina
Medij kao medij (između brenda i čovjeka) // In Medias Res / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever i Centar za filozofiju medija, 2014. str. 724-731 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 737431 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medij kao medij (između brenda i čovjeka)
(Media as a medium (Between the Brand and Man))

Autori
Mjeda, Trina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
In Medias Res / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin - Koprivnica : Sveučilište Sjever i Centar za filozofiju medija, 2014, 724-731

Skup
Međunarodni interdisciplinarni simpozij Filozofija medija - Mediji i javnost

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 15.11.2013. - 17.11.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
ponašanje potrošača ; mediji i oglašavanje ; bihevioralna ekonomija ; neuromarketing
(consumer behaviour ; media and advertising ; behevioral economics ; neuromarketing)

Sažetak
Moderni potrošači sve su zahtjevniji – više nije dovoljno imati samo dobar proizvod, važno je biti brend. No iza većine brendova stoji dugogodišnja i kompleksna strategija, koja se prije svega temelji na karakteriziranju brenda kao ljudskog bića. Pritom, mediji služe kao kanali za komunikaciju vrijednosti i obećanja brenda prema ciljnoj skupini – brend time želi postati idealan čovjek, idol, a potrošači se s njim žele poistovjetiti. Iskazivanje lojalnosti pojedinom brendu znak je pripadnosti toj grupi, odnosno prihvaćanja vrijednosti koje su determinirane osobnošću brenda. U ovom radu sadržan je pregled metoda kojima se utječe na ponašanje potrošača i kako one evoluiraju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Trina Mjeda (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mjeda, Trina
Medij kao medij (između brenda i čovjeka) // In Medias Res / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever i Centar za filozofiju medija, 2014. str. 724-731 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Mjeda, T. (2014) Medij kao medij (između brenda i čovjeka). U: Alić, S., Vuksanović, D. & Milković, M. (ur.)In Medias Res.
@article{article, author = {Mjeda, Trina}, year = {2014}, pages = {724-731}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, mediji i ogla\v{s}avanje, bihevioralna ekonomija, neuromarketing}, title = {Medij kao medij (izme\dju brenda i \v{c}ovjeka)}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, mediji i ogla\v{s}avanje, bihevioralna ekonomija, neuromarketing}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever i Centar za filozofiju medija}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mjeda, Trina}, year = {2014}, pages = {724-731}, keywords = {consumer behaviour, media and advertising, behevioral economics, neuromarketing}, title = {Media as a medium (Between the Brand and Man)}, keyword = {consumer behaviour, media and advertising, behevioral economics, neuromarketing}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever i Centar za filozofiju medija}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font