Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 737251

"Neistraženo područje čitanja"


Grgić, Kristina
"Neistraženo područje čitanja", 2014. (ostali članci/prilozi).


CROSBI ID: 737251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
"Neistraženo područje čitanja"
("Unexplored research area")

Autori
Grgić, Kristina

Izvornik
"Vijenac", XXII., br. 529/2014

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi

Godina
2014

Ključne riječi
recepcija književnosti; čitateljska recepcija; neprofesionalni čitatelji; književnost i pamćenje
(reception of literature; reader response; non-professional readers; literature and memory)

Sažetak
Rad sadržava prikaz knjige Lovre Škopljanca "Književnost kao prisjećanje. Što pamte čitatelji", koja predstavlja prvi prilog proučavanju neposrednih iskustava neprofesionalnih čitatelja u hrvatskoj znanosti o književnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-0788 - Europski kontekst hrvatske književnosti (Pavlović, Cvijeta, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Grgić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grgić, Kristina
"Neistraženo područje čitanja", 2014. (ostali članci/prilozi).
Grgić, K. (2014) "Neistraženo područje čitanja". "Vijenac", XXII., br. 529/2014. Ostali članci/prilozi.
@unknown{unknown, author = {Grgi\'{c}, Kristina}, year = {2014}, keywords = {recepcija knji\v{z}evnosti, \v{c}itateljska recepcija, neprofesionalni \v{c}itatelji, knji\v{z}evnost i pam\'{c}enje}, title = {"Neistra\v{z}eno podru\v{c}je \v{c}itanja"}, keyword = {recepcija knji\v{z}evnosti, \v{c}itateljska recepcija, neprofesionalni \v{c}itatelji, knji\v{z}evnost i pam\'{c}enje} }
@unknown{unknown, author = {Grgi\'{c}, Kristina}, year = {2014}, keywords = {reception of literature, reader response, non-professional readers, literature and memory}, title = {"Unexplored research area"}, keyword = {reception of literature, reader response, non-professional readers, literature and memory} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font