Pregled bibliografske jedinice broj: 737125
Modeli aritmetike za razrednu nastavu
Modeli aritmetike za razrednu nastavu // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 59 (2014), 12-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 737125 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modeli aritmetike za razrednu nastavu
(Models of arithmetic for primary grades)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 59
(2014);
12-21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
računske operacije; modeli aritmetike
(arithmetic operations; models of arithmetic)
Sažetak
Aritmetički sadržaji pokrivaju najveći dio matematike u razrednoj nastavi, stoga je modelima aritmetike potrebno posvetiti posebnu pažnju. U okviru ovog rada, model se shvaća kao osnovni primjer koji se koristi u nastavi s ciljem prikaza matematičkog koncepta. Tako se, primjerice, pojam prirodnog broja učenicima približava pomoću modela skupa i modela brojevnog pravca. Osim pojma prirodnog broja, u radu će se prikazati različiti modeli zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja prirodnih brojeva. Brojni primjeri pokazuju kako kontekst zadatka utječe na odabir modela te kako dominacija samo jednog modela može dovesti to teškoća u shvaćanju matematičkih ideja. Prilaženje konceptu prirodnog broja i njegovih operacija kroz što više različitih zadataka, aktivnosti, pristupa i modela daje mogućnost boljeg usvajanja matematičkih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika