Pregled bibliografske jedinice broj: 736829
Glazbene preferencije učenika četvrtih razreda osnovne škole
Glazbene preferencije učenika četvrtih razreda osnovne škole // Eduvision 2014 "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij" / Mojca Orel (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 275-289 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 736829 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene preferencije učenika četvrtih razreda osnovne škole
(Musical Preferences of Fourth Grade Elementary School Students)
Autori
Košta, Tomislav ; Elez, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Eduvision 2014 "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij"
/ Mojca Orel - Ljubljana : EDUvision, 2014, 275-289
ISBN
978-961-93662-3-3
Skup
Eduvision 2014 "Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij"
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 27.11.2014. - 28.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava glazbene kulture; slušanje glazbe; glazbene preferencije; umjetnička glazba; popularna glazba
(Music lessons; listening to music; musical preferences; art music; popular music)
Sažetak
Osnovna škola u Hrvatskoj podijeljena je na četiri razreda razredne nastave i četiri razreda predmetne nastave. Nastava glazbene kulture se kroz prve tri godine provodi u razrednoj nastavi, a u četvrtom razredu je preuzima predmetni nastavnik, profesor glazbene kulture. Cilj provedenog istraživanja bio je otkriti glazbene preferencije učenika koji su završili trogodišnju razrednu nastavu glazbene kulture (učenici četvrtog razreda). Također smo istražili pod kojim utjecajima se najviše izgrađuje njihov glazbeni ukus i kolika je važnost osnovnoškolske nastave glazbe po tom pitanju. U okviru istraživanja primijenjen je anketni list na uzorku od 107 učenika četvrtih razreda osnovne škole. Rezultati potvrđuju da učenici četvrtih razreda preferiraju popularnu glazbu, a prema umjetničkoj (klasičnoj) glazbi gotovo polovica ima ravnodušan stav. Njihove glazbene preferencije imaju sličnosti s glazbenim preferencijama njihovih vršnjaka i članova obitelji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti