Pregled bibliografske jedinice broj: 736642
Upravljanje znanjem i mogući rizici
Upravljanje znanjem i mogući rizici // Dani kriznog upravljanja, Zbornik radova, 7. Međunarodne znanstveno-stručne konferencije / Veleučilište Velika Gorica (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2014. str. 413-426 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 736642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje znanjem i mogući rizici
(Knowledge management and possible risk)
Autori
Hunjet, Anica ; Kozina Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dani kriznog upravljanja, Zbornik radova, 7. Međunarodne znanstveno-stručne konferencije
/ Veleučilište Velika Gorica - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2014, 413-426
ISBN
37472005952 331537
Skup
7. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Dani kriznog upravljanja
Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 22.05.2014. - 23.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje znanjem; kompetencije; tržište rada; rizici
(Knowledge management; Competence; Labor market; Risks)
Sažetak
Procesi globalizacije i lokalna gospodarska kriza, zahtjevi održivog razvoja te proces pridruživanja Republike Hrvatske Europskoj Uniji, postavili su pred gospodarstvo mnogobrojne izazove. Moderno obrazovanje, upravljanje svim vrstama znanja za zadovoljavanje aktualnih i budućih poslovnih potreba stvara kompetentne stručnjake za tržište rada. Upravljanje znanjem potječe iz ekonomije, sociologije, filozofije i psihologije. Upravljanje znanjem je savladavanje suvremenim trendovima menadžmenta razvojnim strategijama, odnosno, razvoj znanja, vještina i kompetencija zaposlenih kroz obrazovanje te stjecanje radnog i profesionalnog iskustva. U poslovnom svijetu potrebno je integrirati učenje i rad kako bi se razvijala znanja i vještine pojedinaca za uspješno suočavanje s izazovima današnjeg i budućeg poslovanja. Danas poslodavci prihvaćaju koncept cjeloživotnog učenja i učenja u poslovnom okruženju, dok se sustavno upravljanje znanjem sve češće koristi kao poticaj inovativnosti i kreativnosti pojedinaca. Uvijek je potrebno predvidjeti i rizike koji se mogu dogoditi bez obzira na kontinuirano stjecanje novih znanja i vještina tijekom rada. Kvalitetno upravljanje rizicima osnovni je faktor svakog uspješno vođenog poslovanja. U ovom radu je prikazana analiza upitnika studenata stručnih studijskih programa. Cilj je bio prikazati stavove ispitanika o pitanjima vezanim uz implementaciju znanja, je li veleučilišna diploma doprinosi boljem pozicioniranju na tržištu rada i većim mogućnostima za zapošljavanje, bržem napredovanju na poslu, koliko veleučilište doprinosi realizaciji projekta cjeloživotnog obrazovanja te mogući rizici povećanom konkurentnosti našeg gospodarstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija