Pregled bibliografske jedinice broj: 734373
Suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije i metodika nastave informatike
Suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije i metodika nastave informatike // Metodika, 2 (2001), 2-3; 259-274 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 734373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije i metodika nastave informatike
(Contemporary information and communication technology and methodology of teaching informatics)
Autori
Topolovec, Velimir ; Mezak, Jasminka
Izvornik
Metodika (1332-7879) 2
(2001), 2-3;
259-274
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
metodika nastave informatike; kvaliteta; učenje i poučavanje; timski rad
(methodology of teaching informatics; quality; teaching and learning; teamwork)
Sažetak
U ovom radu raspravlja se o iskustvima povezanim s korištenjem suvremene informacijske i komunikacijske kao i obrazovne tehnologije u koncipiranju i izvođenju nastavnog predmeta "Metodika nastave informatike" koji slušaju studenti četvrte godine smjera "Pedagogija i informatika" na Filozofskom fakultetu u Rijeci. Autori su na temelju brojnih istraživanja u svijetu i iskustava stečenih u svojem pedagoškom radu izradili koncepciju predmeta koji se značajno oslanja na korištenje Interneta, odnosno WWW. Rad je sastavljen od tri dijela. U prvom dijelu iznose se rezultati znanstvenih istraživanja o najznačajnijim elementima koji povezuju IKT s kvalitetom nastave i učenja. Tu se navodi i analizira 12 temeljnih stavova o utjecaju novih tehnologija na proces poučavanja i učenja te o potrebnim promjenama koje će se zahtijevati od nastavnika, učenika i ostalih sudionika u obrazovanju. U drugom dijelu izlaže se razvoj i koncepcija nastavnog predmeta "Metodika nastave informatike" koji se temelji na timskom radu studenata i principima vođenja i usmjeravanja od strane nastavnika, te intezivnom korištenju Interneta. U trećem dijelu iznose se najvažniji rezultati koji su postignuti tijekom akademskih godina 1997/98. i 1998/99., prikazuju se osnovni sadržaji i izvode zaključci o nužnosti korištenja Interneta u cilju što efikasnije i efektivnije nastave i učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka