Pregled bibliografske jedinice broj: 734071
Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // Znanstvena konferencija s međunarodnim sudjelovanjem/scientific conference with international participation: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje /Child - Heritage - Education: Sažetci radova/Abstracts / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014. str. 7-8 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 734071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
(Introducing the concept of heritage through action research in early and pre-school education)
Autori
Jukić, Tonća
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Znanstvena konferencija s međunarodnim sudjelovanjem/scientific conference with international participation: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje /Child - Heritage - Education: Sažetci radova/Abstracts
/ Ivon, Hicela - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014, 7-8
Skup
10. dani otočkih dječjih vrtića Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje
Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 09.10.2014. - 11.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; baština; kreativnost; održivi razvoj; rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(action research; heritage; creativity; sustainable development; early and pre-school education)
Sažetak
Baština predstavlja nepresušan izvor za osvješćivanje vlastitog i tuđeg identiteta te za razumijevanje različitosti i osobne odgovornosti u kontekstu održivog razvoja. Upravo stoga je neizostavna tema u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju koji, zajedno s obitelji, predstavlja polaznu točku u procesu cjeloživotnog učenja i izgrađivanja pojedinaca koji će se aktivno, odgovorno i kreativno odnositi prema prirodnom, društvenom i tehničko-tehnološkom okružju. Pristup baštinskim sadržajima i iskustvima koja iz njih proizlaze potrebno je sustavno i cilju usmjereno planirati, ostvarivati, pratiti i vrednovati kako bi se utvrdilo u kojoj mjeri i na koji način pridonosi djetetovom procesu razumijevanja i njegovom cjelovitom razvoju. Budući da akcijsko istraživanje predstavlja proces istraživanja odgojno-obrazovne prakse koji se provodi u svrhu njezina unaprjeđenja te se ostvaruje kroz spiralno povezane etape planiranja, djelovanja, praćenja i refleksije, u radu se predlažu mogućnosti upoznavanja baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Spoznaje dobivene takvim istraživačkim pristupom mogle bi pridonijeti osvješćivanju šire zajednice o važnosti i dobrobiti upoznavanja baštine od najranije dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
Napomena
Sažetak je objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Tonća Jukić
(autor)