Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 733635

KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI


Baković, Tomislav; Dužević, Ines; Lazibat, Tonći
KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI // Zbornik međunarodne znanstvene konferencije - Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, N. ; Renko, S. ; Knežević, B. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 337-349 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 733635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI
(THE COMPONENTS OF RADICAL INOVATION CULTURE AND THEIR IMPACT ON THE CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CROATIAN MANUFACTURING INDUSTRY)

Autori
Baković, Tomislav ; Dužević, Ines ; Lazibat, Tonći

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik međunarodne znanstvene konferencije - Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, N. ; Renko, S. ; Knežević, B. - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 337-349

ISBN
978-953-346-004-8

Skup
Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.11.2014. - 20.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
radikalna inovacijska kultura; zadovoljstvo kupca; Hrvatska prerađivačka industrija; strukturalno modeliranje; trgovina
(radical innovation culture; organizational culture; customer satisfaction; Croatian manufacturing industry; quantitative; SEM; trade)

Sažetak
Cilj ovoga rada je definirati glavne komponente radikalne inovacijske kulture i zatim istražiti njihov utjecaj na zadovoljstvo potrošača u hrvatskoj prerađivačkoj industriji. Također se ukratko objašnjava i poveznica između radikalne i inkrementalne inovacijske kulture. Glavnim čimbenicima radikalne inovacijske kulture smatraju se autonomija, kanibalizacija, proaktivnost i preuzimanje rizika, a mjeri se njihov utjecaj na zadovoljstvo potrošača. Strukturni model (SEM) je razvijen koristeći podatke prikupljene od 203 hrvatska prerađivačka poduzeća. AMOS software paket je korišten za testiranje hipoteza. Rezultati sugeriraju da se komponente radikalne inovacijske kulture mogu podijeliti u dvije grupe ovisno o njihovom utjecaju na zadovoljstvo potrošača. Prva grupa se sastoji od proaktivnosti i preuzimanja rizika i u ovom slučaju je dokazan utjecaj na zadovoljstvo potrošača. Druga grupa se sastoji od autonomije i kanibalizacije i u ovom slučaju nije otkrivena poveznica sa zadovoljstvom potrošača. U radu je objašnjena i veza radikalnih inovacija s trgovinom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tonći Lazibat (autor)

Avatar Url Ines Dužević (autor)

Avatar Url Tomislav Baković (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Baković, Tomislav; Dužević, Ines; Lazibat, Tonći
KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI // Zbornik međunarodne znanstvene konferencije - Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, N. ; Renko, S. ; Knežević, B. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 337-349 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Baković, T., Dužević, I. & Lazibat, T. (2014) KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI. U: Knego, N., Renko, S. & Knežević, B. (ur.)Zbornik međunarodne znanstvene konferencije - Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje.
@article{article, author = {Bakovi\'{c}, Tomislav and Du\v{z}evi\'{c}, Ines and Lazibat, Ton\'{c}i}, year = {2014}, pages = {337-349}, keywords = {radikalna inovacijska kultura, zadovoljstvo kupca, Hrvatska prera\djiva\v{c}ka industrija, strukturalno modeliranje, trgovina}, isbn = {978-953-346-004-8}, title = {KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTRO\v{S}A\v{C}A U HRVATSKOJ PRERA\DJIVA\v{C}KOJ INDUSTRIJI}, keyword = {radikalna inovacijska kultura, zadovoljstvo kupca, Hrvatska prera\djiva\v{c}ka industrija, strukturalno modeliranje, trgovina}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bakovi\'{c}, Tomislav and Du\v{z}evi\'{c}, Ines and Lazibat, Ton\'{c}i}, year = {2014}, pages = {337-349}, keywords = {radical innovation culture, organizational culture, customer satisfaction, Croatian manufacturing industry, quantitative, SEM, trade}, isbn = {978-953-346-004-8}, title = {THE COMPONENTS OF RADICAL INOVATION CULTURE AND THEIR IMPACT ON THE CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CROATIAN MANUFACTURING INDUSTRY}, keyword = {radical innovation culture, organizational culture, customer satisfaction, Croatian manufacturing industry, quantitative, SEM, trade}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font