Pregled bibliografske jedinice broj: 733635
KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI
KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI // Zbornik međunarodne znanstvene konferencije - Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, N. ; Renko, S. ; Knežević, B. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 337-349 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 733635 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI
(THE COMPONENTS OF RADICAL INOVATION CULTURE AND THEIR IMPACT ON THE CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CROATIAN MANUFACTURING INDUSTRY)
Autori
Baković, Tomislav ; Dužević, Ines ; Lazibat, Tonći
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik međunarodne znanstvene konferencije - Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje
/ Knego, N. ; Renko, S. ; Knežević, B. - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 337-349
ISBN
978-953-346-004-8
Skup
Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.11.2014. - 20.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
radikalna inovacijska kultura; zadovoljstvo kupca; Hrvatska prerađivačka industrija; strukturalno modeliranje; trgovina
(radical innovation culture; organizational culture; customer satisfaction; Croatian manufacturing industry; quantitative; SEM; trade)
Sažetak
Cilj ovoga rada je definirati glavne komponente radikalne inovacijske kulture i zatim istražiti njihov utjecaj na zadovoljstvo potrošača u hrvatskoj prerađivačkoj industriji. Također se ukratko objašnjava i poveznica između radikalne i inkrementalne inovacijske kulture. Glavnim čimbenicima radikalne inovacijske kulture smatraju se autonomija, kanibalizacija, proaktivnost i preuzimanje rizika, a mjeri se njihov utjecaj na zadovoljstvo potrošača. Strukturni model (SEM) je razvijen koristeći podatke prikupljene od 203 hrvatska prerađivačka poduzeća. AMOS software paket je korišten za testiranje hipoteza. Rezultati sugeriraju da se komponente radikalne inovacijske kulture mogu podijeliti u dvije grupe ovisno o njihovom utjecaju na zadovoljstvo potrošača. Prva grupa se sastoji od proaktivnosti i preuzimanja rizika i u ovom slučaju je dokazan utjecaj na zadovoljstvo potrošača. Druga grupa se sastoji od autonomije i kanibalizacije i u ovom slučaju nije otkrivena poveznica sa zadovoljstvom potrošača. U radu je objašnjena i veza radikalnih inovacija s trgovinom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb