Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 733446

Likovno obrazovanje: nove pedagoške prakse


Turković, Vera
Likovno obrazovanje: nove pedagoške prakse // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.).
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 279-292


CROSBI ID: 733446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Likovno obrazovanje: nove pedagoške prakse
(Art Education: New Pedagogical Practices)

Autori
Turković, Vera

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu

Urednik/ci
Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka

Izdavač
Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
279-292

ISBN
978-953-96308-0-3

Ključne riječi
nove metode poučavanja u umjetničkom obrazovanju, obrazovanje usmjereno na stjecanje kompetencija, obrazovanje usmjereno na istraživanje, socio-emocionalne kompetencije, Eflandov eklektički pristup
(new learning methods in art education, competence-based art education, evidence-based research, socio-emotional competences, Eflands eclectic approach)

Sažetak
U radu se analiziraju ove pedagoške prakse u umjetničkom obrazovanju u svijetu, kao nove modele umjetničkog obrazovanja i nove metode poučavanja, uvjetovane karakterom suvremene umjetnosti i brzim promjenama u društvu kao cjelini. suvremena umjetnost, bazirana na postmodernoj paradigmi traži primjenu drugačijih metoda u poučavanju umjetnosti. Zbog toga se logično nameće pitanje kako uskladiti obrazovne ciljeve s novom realnošću i kako odabrati najbolje, najprikladnije metode kojima bi se došlo do tih ciljeva. Tujekom istraživanja različitih praksi umjetničkog obrazovanja u sustavu obveznog obrazovanja u proteklih deset godina u svijetu, nametnuo se zaključak da još uvijek postoje znatne razlike, ali i da postoje određene sličnosti, što može značajno unaprijediti poziciju umjetnosti u obrazovanju. U radu se analiziraju tri opće prihvaćena modela umjetničkog obrazovanja: obrazovanje usmjereno na stjecanje kompetencija, obrazovanje usmjereno na istraživanje i učenje na temelju dokaza i model interdisciplinarnog povezivanja s drugim predmetima, a nakon toga i metofološke smjernice koje od umjetničkog obrazovanja očekuju potporu osobnom razvoju učenika i zazvoju socijalno-emocionalnih kompetencija te potporu razvoju krutičkog mišljenja. Prepoznavanje ovih suvremenih praksi u svijetu moglo bi po mnogo čemu relevantno za obratzovni sustav u Hrvatskoj budući da se likovno obrazovanje kao predmet Likovna kultura nalazi u programu obveznog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vera Turković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Turković, Vera
Likovno obrazovanje: nove pedagoške prakse // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.).
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 279-292
Turković, V. (2013) Likovno obrazovanje: nove pedagoške prakse. U: Milanović, D., Bežen, A. & Domović, V. (ur.) Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu. Zagreb, Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, str. 279-292.
@inbook{inbook, author = {Turkovi\'{c}, Vera}, year = {2013}, pages = {279-292}, keywords = {nove metode pou\v{c}avanja u umjetni\v{c}kom obrazovanju, obrazovanje usmjereno na stjecanje kompetencija, obrazovanje usmjereno na istra\v{z}ivanje, socio-emocionalne kompetencije, Eflandov eklekti\v{c}ki pristup}, isbn = {978-953-96308-0-3}, title = {Likovno obrazovanje: nove pedago\v{s}ke prakse}, keyword = {nove metode pou\v{c}avanja u umjetni\v{c}kom obrazovanju, obrazovanje usmjereno na stjecanje kompetencija, obrazovanje usmjereno na istra\v{z}ivanje, socio-emocionalne kompetencije, Eflandov eklekti\v{c}ki pristup}, publisher = {Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Turkovi\'{c}, Vera}, year = {2013}, pages = {279-292}, keywords = {new learning methods in art education, competence-based art education, evidence-based research, socio-emotional competences, Eflands eclectic approach}, isbn = {978-953-96308-0-3}, title = {Art Education: New Pedagogical Practices}, keyword = {new learning methods in art education, competence-based art education, evidence-based research, socio-emotional competences, Eflands eclectic approach}, publisher = {Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font