Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 733373

Reklamne strategije - nekada i sada


Stolac, Diana
Reklamne strategije - nekada i sada // Međunarodni znanstveni skup Riječki filološki dani
Rijeka, Hrvatska, 2014. str. - (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 733373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reklamne strategije - nekada i sada
(Advertising strategies - then and now)

Autori
Stolac, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Međunarodni znanstveni skup Riječki filološki dani

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 27.11.2014. - 29.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
reklamni diskurs ; novine u 19. st. ; mediji u 20. i 21. st. ; reklamne strategije ; semiotički i sociolingvistički pristup
(advertising discourse ; newspapers in the 19th century ; media in the 20th and 21st century ; advertising strategies ; semiotic and sociolinguistic approach)

Sažetak
U izlaganju se iznose obilježja reklamnoga diskursa u novinama u 19. stoljeću te u različitim medijima u 20. i 21. stoljeću. Naglasak je na reklamnim strategijama koje se rabe. Potom se analizira njihov odnos. Zamjećuju se zajednička obilježja, ali i razlike. Razlike su uvjetovane mogućnostima pojedinih medijima, različitim proklamiranim društvenim vrijednostima, sociološkim i sociolingvističkim razlozima. Pristup je prožimanje semiotičkoga i sociolingvističkoga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu MZOS-a br. 009-2263053-0916 i potpori Sveučilišta u Rijeci br. 13.04.1.2.03 voditeljice Diane Stolac.



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.04.1.2.03
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Diana Stolac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stolac, Diana
Reklamne strategije - nekada i sada // Međunarodni znanstveni skup Riječki filološki dani
Rijeka, Hrvatska, 2014. str. - (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Stolac, D. (2014) Reklamne strategije - nekada i sada. U: Međunarodni znanstveni skup Riječki filološki dani.
@article{article, author = {Stolac, Diana}, year = {2014}, pages = {---}, keywords = {reklamni diskurs, novine u 19. st., mediji u 20. i 21. st., reklamne strategije, semioti\v{c}ki i sociolingvisti\v{c}ki pristup}, title = {Reklamne strategije - nekada i sada}, keyword = {reklamni diskurs, novine u 19. st., mediji u 20. i 21. st., reklamne strategije, semioti\v{c}ki i sociolingvisti\v{c}ki pristup}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stolac, Diana}, year = {2014}, pages = {---}, keywords = {advertising discourse, newspapers in the 19th century, media in the 20th and 21st century, advertising strategies, semiotic and sociolinguistic approach}, title = {Advertising strategies - then and now}, keyword = {advertising discourse, newspapers in the 19th century, media in the 20th and 21st century, advertising strategies, semiotic and sociolinguistic approach}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font