Pregled bibliografske jedinice broj: 733373
Reklamne strategije - nekada i sada
Reklamne strategije - nekada i sada // Međunarodni znanstveni skup Riječki filološki dani
Rijeka, Hrvatska, 2014. str. - (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 733373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reklamne strategije - nekada i sada
(Advertising strategies - then and now)
Autori
Stolac, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Međunarodni znanstveni skup Riječki filološki dani
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 27.11.2014. - 29.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
reklamni diskurs ; novine u 19. st. ; mediji u 20. i 21. st. ; reklamne strategije ; semiotički i sociolingvistički pristup
(advertising discourse ; newspapers in the 19th century ; media in the 20th and 21st century ; advertising strategies ; semiotic and sociolinguistic approach)
Sažetak
U izlaganju se iznose obilježja reklamnoga diskursa u novinama u 19. stoljeću te u različitim medijima u 20. i 21. stoljeću. Naglasak je na reklamnim strategijama koje se rabe. Potom se analizira njihov odnos. Zamjećuju se zajednička obilježja, ali i razlike. Razlike su uvjetovane mogućnostima pojedinih medijima, različitim proklamiranim društvenim vrijednostima, sociološkim i sociolingvističkim razlozima. Pristup je prožimanje semiotičkoga i sociolingvističkoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu MZOS-a br. 009-2263053-0916 i potpori Sveučilišta u Rijeci br. 13.04.1.2.03 voditeljice Diane Stolac.
POVEZANOST RADA
Projekti:
13.04.1.2.03
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Diana Stolac
(autor)