Pregled bibliografske jedinice broj: 733212
Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika
Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika // Metodički ogledi, 21 (2014), 1; 67-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 733212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implikacije razvojnih obilježja djece rane školske dobi za nastavu stranoga jezika
(Implications of young children's developmental characteristics for foreign language teaching)
Autori
Patekar, Jakob
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 21
(2014), 1;
67-81
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
srednje djetinjstvo ; razvojna obilježja ; učenje i poučavanje stranoga jezika ; rano učenje stranoga jezika
(middle childhood ; developmental characteristics ; early foreign language learning and teaching)
Sažetak
U ovome se radu razmatraju razvojna obilježja djece srednjega djetinjstva u kontekstu nastave stranoga jezika. Srednje djetinjstvo započinje oko šeste i završava oko jedanaeste godine života. Te se krajnje vremenske točke u hrvatskome obrazovnom sustavu poklapaju s polaskom u osnovnu školu te s prelaskom iz razredne nastave u predmetnu pa stoga o tome razdoblju govorimo i kao o ranoj školskoj dobi. Nastava u toj dobi zahtijeva uvažavanje posebnosti koje proizlaze iz obilježja kognitivnoga, emocionalnoga i socijalnoga razvoja djece u srednjemu djetinjstvu. U radu se donosi jedanaest posebnosti koje proizlaze iz gore spomenutih obilježja, a za svaku se posebnost daju jasne implikacije za učenje i poučavanje stranoga jezika u ranoj školskoj dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija