Pregled bibliografske jedinice broj: 732978
Budući izazovi marketinga opće dobrobiti
Budući izazovi marketinga opće dobrobiti // Zbornik radova
Senj, Hrvatska, 2014. str. 183-195 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 732978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Budući izazovi marketinga opće dobrobiti
(Future challenges of cause related marketing)
Autori
Mulović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova
/ - , 2014, 183-195
Skup
18. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 01.10.2014. - 04.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing ; marketing opće dobrobiti ; društveno odgovoran marketing
(Marketing ; Cause Related Marketing ; Social Reposnsible Marketing)
Sažetak
Značajne promjene u marketinškom makrookruženju doprinose promjenama unutar organizacije i redefiniranju njezinog poslovanja. Marketinški stručnjaci diljem svijeta sve veću važnost pridaju marketingu opće dobrobiti (engl. Cause Related Marketing, CRM). Izdvajanje marketinga opće dobrobiti, kao jednog od oblika društveno odgovornog poslovanja kojim organizacije nastoje zadovoljiti izazove koje interesno utjecajne skupine stavljaju pred njih, temelj je budućeg razvoja za organizacije. Istovremeno, na tržištu se nalazi sve veći broj organizacija koje spajaju svoje inicijative korporativne društvene odgovornosti s marketinškim aktivnostima. Također, tijekom posljednja dva desetljeća sve veći broj organizacija povećava svoja ulaganja u razvoj marketinga opće dobrobiti. Marketing opće dobrobiti je postao učinkoviti promotivni alat i održiva marketinška strategija u razvijenim zemljama. Pridobiti povjerenje potrošača uz ostvarenje društveno korisnih ciljeva, ostvariti veće vrijednosti za društvo, te smanjiti sumnje potrošača u razloge ulaganja organizacija u marketing opće dobrobiti dio su izazova pred kojima se nalazi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija