Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 732978

Budući izazovi marketinga opće dobrobiti


Mulović, Ana
Budući izazovi marketinga opće dobrobiti // Zbornik radova
Senj, Hrvatska, 2014. str. 183-195 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 732978 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Budući izazovi marketinga opće dobrobiti
(Future challenges of cause related marketing)

Autori
Mulović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik radova / - , 2014, 183-195

Skup
18. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 01.10.2014. - 04.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing ; marketing opće dobrobiti ; društveno odgovoran marketing
(Marketing ; Cause Related Marketing ; Social Reposnsible Marketing)

Sažetak
Značajne promjene u marketinškom makrookruženju doprinose promjenama unutar organizacije i redefiniranju njezinog poslovanja. Marketinški stručnjaci diljem svijeta sve veću važnost pridaju marketingu opće dobrobiti (engl. Cause Related Marketing, CRM). Izdvajanje marketinga opće dobrobiti, kao jednog od oblika društveno odgovornog poslovanja kojim organizacije nastoje zadovoljiti izazove koje interesno utjecajne skupine stavljaju pred njih, temelj je budućeg razvoja za organizacije. Istovremeno, na tržištu se nalazi sve veći broj organizacija koje spajaju svoje inicijative korporativne društvene odgovornosti s marketinškim aktivnostima. Također, tijekom posljednja dva desetljeća sve veći broj organizacija povećava svoja ulaganja u razvoj marketinga opće dobrobiti. Marketing opće dobrobiti je postao učinkoviti promotivni alat i održiva marketinška strategija u razvijenim zemljama. Pridobiti povjerenje potrošača uz ostvarenje društveno korisnih ciljeva, ostvariti veće vrijednosti za društvo, te smanjiti sumnje potrošača u razloge ulaganja organizacija u marketing opće dobrobiti dio su izazova pred kojima se nalazi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ana Mulović Trgovac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mulović, Ana
Budući izazovi marketinga opće dobrobiti // Zbornik radova
Senj, Hrvatska, 2014. str. 183-195 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Mulović, A. (2014) Budući izazovi marketinga opće dobrobiti. U: Zbornik radova.
@article{article, author = {Mulovi\'{c}, Ana}, year = {2014}, pages = {183-195}, keywords = {marketing, marketing op\'{c}e dobrobiti, dru\v{s}tveno odgovoran marketing}, title = {Budu\'{c}i izazovi marketinga op\'{c}e dobrobiti}, keyword = {marketing, marketing op\'{c}e dobrobiti, dru\v{s}tveno odgovoran marketing}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mulovi\'{c}, Ana}, year = {2014}, pages = {183-195}, keywords = {Marketing, Cause Related Marketing, Social Reposnsible Marketing}, title = {Future challenges of cause related marketing}, keyword = {Marketing, Cause Related Marketing, Social Reposnsible Marketing}, publisherplace = {Senj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font