Pregled bibliografske jedinice broj: 73231
Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću
Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću // Školska knjižnica u 21. stoljeću : zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara / Šeta, Višnja. (ur.).
Rijeka: Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska, 1999. str. 3-11 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 73231 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako obrazovati knjižničara za rad u 21. stoljeću
(How to educate librarians for 21. century)
Autori
Lasić-Lazić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Školska knjižnica u 21. stoljeću : zbornik radova 10. proljetne škole školskih knjižničara
/ Šeta, Višnja. - Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska, 1999, 3-11
Skup
10. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 14.05.1998. - 17.05.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
knjižničari; informacijsko društvo; obrazovanje; informacijska tehnologija
(librarians; education; information society; IT)
Sažetak
Kritičko preispitivanje obrazovanja na razmeđu stoljeća samo je ponovo prilika da se ono konkretizira u prostoru i vremenu jedne struke, S druge strane, to je prilika, da se kritički preispita struka u odnosu na druge, te preispita uloga obrazovanja u društvu, i konačno uloga obrazovanja konkretnih profesionalaca.
Promjene u društvu, uvijek su polazište za otvaranje rasprave o odgoju i obrazovanju, bilo da se one pokreću u ime znanstvene ili konkretne prakse. Promjenio se danas i cilj obrazovanja koji traži da uz to što mladog čovjeka treba osposobiti za rad da ga prije svega treba osposobiti za stalno samostalno učenje, stručno usavršavanje i krativno mišljenje, jer tehnološke promjene događaju se brže od promjena u obrazovnim sadržajima. Promjene su tako brze da generacija koja izlazi iz obrazovnog procesa u radni proces dolazi sa "zastarjelim" znanjima, a u svom radnom vijeku promjeni i više tehnologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA