Pregled bibliografske jedinice broj: 73230
Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje
Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje // Motivacijski poticaji školske knjižnice u odgojno-obrazovnoj aktivnosti učenika : zbornik radova 8. proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske / Šeta, Višnja (ur.).
Rijeka: Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska, 1997. str. 15-21 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 73230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija korisnika za usvajanje informacijskih znanja i uporabu tih znanja za učenje i stručno usavršavanje
(Users motivation for information knowledge and its application in learning and professional training)
Autori
Lasić-Lazić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Motivacijski poticaji školske knjižnice u odgojno-obrazovnoj aktivnosti učenika : zbornik radova 8. proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske
/ Šeta, Višnja - Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Prva sušačka hrvatska, 1997, 15-21
Skup
8. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 17.05.1996. - 19.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
korisnici; informacijska znanja; stručno usavršavanje
(users; information related knowledge; professional training)
Sažetak
Nova koncepcija obrazovanja čija je težnja proširiti obrazovanje na cijeli život, pojedinaca i društva uopće, traži stalno učenje i stalno stručno usavršavanje. To je ujedno i koncepcija obrazovanja na izvorima informacija i znanja, koju su godinama bibliotekari nudili, kao svoj doprinos unapređenju obrazovanja. Kako se knjižnica i njezin djelatnik, još uvijek, teško probiju kao ravnopravni članovi odgojno-obrazovnog procesa, njihov moto iskazan riječima Samuela Johnsona o dvama vrstama znanja, kao znanju predmeta i znanju gdje možemo pronaći informacije o predmetu, i tako znanje predmeta stalno proširivati, ostaje neshvaćen i još uvijek ne prihvaćen u potpunosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA