Pregled bibliografske jedinice broj: 73225
Čitateljski interesi učenika i mogućnosti knjižničara u stvaranju ukusa i poticanju čitanja
Čitateljski interesi učenika i mogućnosti knjižničara u stvaranju ukusa i poticanju čitanja // Zbornik radova 5. Proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske / Šeta, Višnja (ur.).
Rijeka: Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Zavod za školsktvo RH,, 1994. str. 25-43 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 73225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitateljski interesi učenika i mogućnosti knjižničara u stvaranju ukusa i poticanju čitanja
(Students interests in reading and the role of the librarian in forming taste and in stimulating readings)
Autori
Lasić-Lazić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 5. Proljetne škole školskih knjižničara Republike Hrvatske
/ Šeta, Višnja - Rijeka : Ministarstvo prosvjete, kulture i športa; Zavod za školsktvo RH,, 1994, 25-43
Skup
5. Proljetna škola školskij knjižničara Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Crikvenica, Hrvatska, 31.05.1993. - 02.06.1993
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
čitanje; književni interesi učenika
(reading; puples' literary interests)
Sažetak
Istraživanje fenomena čitanja i mogućnosti djelovanja bibliotekara na stvaranje potrebe čitanja i ukusa školske čitalačke populacije, u zadnje vrijeme više nisu rijetkost. Da bi potakli ovakva istraživanja, na katedri za bibliotekarstvo, podijeljen je određen broj istraživačkih tema za diplomske radnje u okviru kojih su studenti istraživali fenomen čitanja školske populacije i posebno mogućnosti bibliotekara u stvaranju navike čitanja i razvijanja čitateljskog ukusa putem školske knjižnice. Istraživanja su se provodila na području grada Zagreba, na populaciji za koju smo nastojali da u ukupnosti po socio-ekonomskim statusnim parametrima bude heterogena, ali i da nam omogući komparativno uspoređivanje dobivenih rezultata na pojedinim dijelovima grada. Ovim istraživanjima željeli smo doći do nekih empirijskih pokazatelja, posebno potaknuti bibliotekarske diplomante na istraživački rad i time ukazati na određene fenomene vezane za njihovu djelatnost, potrebu da iste istražuju jer ih mogu kvalitetno mijenjati i djelovati na tijekove u struci.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA