Pregled bibliografske jedinice broj: 73220
Znanstvena utemeljenost istraživanja korisnika školskih knjižnica
Znanstvena utemeljenost istraživanja korisnika školskih knjižnica // Knjižnica, 40 (1996), 3/4; 153-167 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
CROSBI ID: 73220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanstvena utemeljenost istraživanja korisnika školskih knjižnica
(Scientific foundation of school-library users research)
Autori
Lasić-Lazić, Jadranka
Izvornik
Knjižnica (0023-2424) 40
(1996), 3/4;
153-167
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopcenje, znanstveni
Ključne riječi
knjižnični korisnici; školska knjižnica; istraživanje
(library users; school library; research)
Sažetak
U radu se govori o istraživanjima korisnika školskih knjižnica koja su provedena u Hrvatskoj. Prvo se analiziraju uporabljene metode i tehnike, a zatim se pokušava utvrditi valjanost takvih istraživanja i odrediti greške i pristranost koje su u pojedinim istraživanjima učinjene za razliku od onih grešaka koje su posljedica nedovoljne znanstvene utemeljenosti nacrta i same realizacije istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA