Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 73217

Školovanje knjižničara : kako prilagoditi "tradicionalne" programe "novom vremenu" i promijenjenim zadaćama


Lasić-Lazić, Jadranka; Slavić, Aida
Školovanje knjižničara : kako prilagoditi "tradicionalne" programe "novom vremenu" i promijenjenim zadaćama // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 43 (2000), 4; 59-69 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)


CROSBI ID: 73217 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Školovanje knjižničara : kako prilagoditi "tradicionalne" programe "novom vremenu" i promijenjenim zadaćama
(Education of librarians : how to adapt "traditional" curricula for "new era" and changing tasks)

Autori
Lasić-Lazić, Jadranka ; Slavić, Aida

Izvornik
Vjesnik bibliotekara Hrvatske (0507-1925) 43 (2000), 4; 59-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopcenje, znanstveni

Ključne riječi
obrazovanje knjižničara; planiranje kurikuluma; promjene; prilagodba; informacijska i komunikacijska tehnologija; klasifikacija
(LIS education; curriculum planning; change; adaptation; ICT; classification)

Sažetak
U radu je opisano i objašnjeno okreuženje u kojem se događaju promjene u obrazovanju knjižničara na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Riječ je o povijesnoj predodređenosti, ali i o svjetskim trendovima razvoja profesionalnog pbrazovanja informacijskih stručnjaka. Nastavni planovi i programi knjižničarskih škola u svijetu nastoje pratiti promjene kojima su izložene knjižnice usred napretka informacijske i komunikacijske tehnologije. Plan i program obrazovanja na Odsjeku za informacijske znanosti i Katedri za bibliotekarstvo, nužno se mijenja. Osnovna pitanja promjene i razvoja nastavnog plana i programa bit će prikazana na primjeru prilagodbi kolegija Klasifikacija i klasifikacijski sustavi. U radu će se pokušati objasniti dinamika veze između unapređenja obrazovanja, napretka profesije i napretka istraživačkog rada u znanstvenom području informacijskih znanosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130462

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aida Slavić (autor)

Avatar Url Jadranka Lasić-Lazić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lasić-Lazić, Jadranka; Slavić, Aida
Školovanje knjižničara : kako prilagoditi "tradicionalne" programe "novom vremenu" i promijenjenim zadaćama // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 43 (2000), 4; 59-69 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
Lasić-Lazić, J. & Slavić, A. (2000) Školovanje knjižničara : kako prilagoditi "tradicionalne" programe "novom vremenu" i promijenjenim zadaćama. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, 43 (4), 59-69.
@article{article, author = {Lasi\'{c}-Lazi\'{c}, Jadranka and Slavi\'{c}, Aida}, year = {2000}, pages = {59-69}, keywords = {obrazovanje knji\v{z}ni\v{c}ara, planiranje kurikuluma, promjene, prilagodba, informacijska i komunikacijska tehnologija, klasifikacija}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {43}, number = {4}, issn = {0507-1925}, title = {\v{S}kolovanje knji\v{z}ni\v{c}ara : kako prilagoditi "tradicionalne" programe "novom vremenu" i promijenjenim zada\'{c}ama}, keyword = {obrazovanje knji\v{z}ni\v{c}ara, planiranje kurikuluma, promjene, prilagodba, informacijska i komunikacijska tehnologija, klasifikacija} }
@article{article, author = {Lasi\'{c}-Lazi\'{c}, Jadranka and Slavi\'{c}, Aida}, year = {2000}, pages = {59-69}, keywords = {LIS education, curriculum planning, change, adaptation, ICT, classification}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {43}, number = {4}, issn = {0507-1925}, title = {Education of librarians : how to adapt "traditional" curricula for "new era" and changing tasks}, keyword = {LIS education, curriculum planning, change, adaptation, ICT, classification} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA
  • ISA
  • PASCAL





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font