Pregled bibliografske jedinice broj: 732120
MENADŽMENT LJUDSKIH POTENCIJALA U TRGOVINI – TROŠKOVNI ILI RAZVOJNI PRISTUP
MENADŽMENT LJUDSKIH POTENCIJALA U TRGOVINI – TROŠKOVNI ILI RAZVOJNI PRISTUP // Perspektive trgovine 2014 / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 84-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 732120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MENADŽMENT LJUDSKIH POTENCIJALA U TRGOVINI – TROŠKOVNI ILI RAZVOJNI PRISTUP
(HUMAN POTENTIAL MANAGEMENT IN TRADING COMPANIES – COST OR DEVELOPMENTAL APROACH)
Autori
Pupavac, Drago
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Perspektive trgovine 2014
/ Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 84-97
ISBN
978-953-346-003-1
Skup
Perspektive trgovine 2014. - Ljudi, tehnologija, znanje
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.09.2014. - 20.09.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ljudski potencijali; trgovinska poduzeća; začarani krug; čarobni krug; razvoj zaposlenika
(human potential; trading companies; vicious cycles; virtuous cycles; employee development)
Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest istražiti važnost ljudskih potencijala u poslovanju trgovinskih poduzeća, odnosno pronaći odgovor na pitanje koji je pristup upravljanju ljudskim potencijalima u trgovinskim poduzećima primjereniji, troškovni ili razvojni. Da bi se dokazala postavljena hipoteza o ljudskim potencijalima kao pokretaču poslovanja trgovinskih poduzeća u različitim su kombinacijama primjenjene brojne znanstvene metode od kojih se izdvajaju metoda analize i sinteze, induktivna i deduktivna metoda, metoda intervjuiranja i metoda regresijske i korelacijske analize. Dobivene spoznaje u ovoj znanstvenoj raspravi trebaju predstavljati kvalitetna polazišta za sagledavanje važnosti ljudskih potencijala u poslovanju trgovinskih poduzeća, a s ciljem afirmacije razvoja ljudskih potencijala kao načina za stjecanja konkurentskih prednosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija