Pregled bibliografske jedinice broj: 731842
Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre
Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre // Suvremeni trendovi u turizmu / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 197-221
CROSBI ID: 731842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre
(Innovative approach in the tourism market analysis: case of Istria)
Autori
Saftić, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Suvremeni trendovi u turizmu
Urednik/ci
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja
Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2014
Raspon stranica
197-221
ISBN
978-953-7498-77-1
Ključne riječi
turizam, marketing, destinacija, posjet, segmentacija.
(tourism, marketing, destination, visit, segmentation)
Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je utvrditi povezanost između broja posjeta turista u odnosu na korištenje turističkih dobara, stavove turista o turističkoj destinaciji koju su posjetili, te stavovima turista o ponovnom posjetu destinaciji u budućnosti. Korištene su razne varijable koje se tiču turističkih dobara, stavova turista o posjećenoj turističkoj destinaciji, stavova turista o budućem ponovnom posjetu destinaciji, te broju posjeta destinaciji. Istraživanje je provedeno od srpnja do rujna 2010. Podaci su prikupljeni na uzorku turista koju su boravili u sedam turističkih naselja u Istarskoj županiji putem samopopunjavanja anketnog upitnika. Tijekom navedenog razdoblja posjećeno je 20 smještajnih objekata te je prikupljeno ukupno 2233 prikladno popunjena upitnika. Povezanost između broja posjeta turista i ostalih promatranih varijabli testirana je korištenjem χ2 testa. Utvrđena je signifikantna povezanost između korištenja određenih turističkih dobara i broja posjeta turista ; između stavova turista o posjećenoj destinaciji i broja posjeta turista, te između stavova turista o budućem ponovnom posjetu destinaciji i broja posjeta turista.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija