Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 731842

Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre


Saftić, Darko
Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre // Suvremeni trendovi u turizmu / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 197-221


CROSBI ID: 731842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre
(Innovative approach in the tourism market analysis: case of Istria)

Autori
Saftić, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Suvremeni trendovi u turizmu

Urednik/ci
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja

Izdavač
Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2014

Raspon stranica
197-221

ISBN
978-953-7498-77-1

Ključne riječi
turizam, marketing, destinacija, posjet, segmentacija.
(tourism, marketing, destination, visit, segmentation)

Sažetak
Glavni cilj ovoga rada bio je utvrditi povezanost između broja posjeta turista u odnosu na korištenje turističkih dobara, stavove turista o turističkoj destinaciji koju su posjetili, te stavovima turista o ponovnom posjetu destinaciji u budućnosti. Korištene su razne varijable koje se tiču turističkih dobara, stavova turista o posjećenoj turističkoj destinaciji, stavova turista o budućem ponovnom posjetu destinaciji, te broju posjeta destinaciji. Istraživanje je provedeno od srpnja do rujna 2010. Podaci su prikupljeni na uzorku turista koju su boravili u sedam turističkih naselja u Istarskoj županiji putem samopopunjavanja anketnog upitnika. Tijekom navedenog razdoblja posjećeno je 20 smještajnih objekata te je prikupljeno ukupno 2233 prikladno popunjena upitnika. Povezanost između broja posjeta turista i ostalih promatranih varijabli testirana je korištenjem χ2 testa. Utvrđena je signifikantna povezanost između korištenja određenih turističkih dobara i broja posjeta turista ; između stavova turista o posjećenoj destinaciji i broja posjeta turista, te između stavova turista o budućem ponovnom posjetu destinaciji i broja posjeta turista.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Darko Saftić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Saftić, Darko
Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre // Suvremeni trendovi u turizmu / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 197-221
Saftić, D. (2014) Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre. U: Gržinić, J. & Bevanda, V. (ur.) Suvremeni trendovi u turizmu. Pula, Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, str. 197-221.
@inbook{inbook, author = {Safti\'{c}, Darko}, year = {2014}, pages = {197-221}, keywords = {turizam, marketing, destinacija, posjet, segmentacija.}, isbn = {978-953-7498-77-1}, title = {Inovativan pristup analizi turisti\v{c}kog tr\v{z}i\v{s}ta: primjer Istre}, keyword = {turizam, marketing, destinacija, posjet, segmentacija.}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Safti\'{c}, Darko}, year = {2014}, pages = {197-221}, keywords = {tourism, marketing, destination, visit, segmentation}, isbn = {978-953-7498-77-1}, title = {Innovative approach in the tourism market analysis: case of Istria}, keyword = {tourism, marketing, destination, visit, segmentation}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font