Pregled bibliografske jedinice broj: 731195
What cognitive levels do students really use when solving the items? Cognitive interviews as an efficient tool in test validation.
What cognitive levels do students really use when solving the items? Cognitive interviews as an efficient tool in test validation. // Global and local challenges for best practices in assessment / Elosua, Paula (ur.).
San Sebastián: University of the Basque Country, 2014. str. 135-136 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 731195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
What cognitive levels do students really use when
solving the items? Cognitive interviews as an
efficient tool in test validation.
Autori
Ćurković, Natalija ; Ćurković, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Global and local challenges for best practices in assessment
/ Elosua, Paula - San Sebastián : University of the Basque Country, 2014, 135-136
Skup
The 9th Conference of The International Test Commission: Global and Local Challenges for Best Practices in Assessment.
Mjesto i datum
Donostia-San Sebastián, Španjolska, 02.07.2014. - 05.07.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Item Response Theory ; Cognitive Levels ; Test Validation
Sažetak
New methodology for test validation is presented and experimentally validated.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb,
Nacionalni centar