Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 730977

Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla


Hromadžić; Hajrudin
Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla. Zagreb: AGM, 2014 (monografija)


CROSBI ID: 730977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla
(Media Construction of Social Reality. Social and Ideological Implications of Production of Media Spectacle)

Autori
Hromadžić ; Hajrudin

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
AGM

Grad
Zagreb

Godina
2014

Stranica
166

ISBN
978-953-174-450-8

Ključne riječi
mediji ; spektakl ; društvena zbilja ; ideologija ; hegemonija
(media ; spectacle ; social reality ; ideology ; hegemony)

Sažetak
Osnovno nastojanje u ovoj studiji sugerirano je i samim naslovom knjige – preispitati utemeljenost teza o medijskoj konstrukciji društvene realnosti. Stručno-znanstvena literatura iz domena medijskih studija ili sociologije medija, posvećena temama medijskih reprezentacija društvenog svijeta, spomenuti fenomen pretežito analizira obradom primjera rasnih, etničkih, vjerskih, spolno-rodnih ili socijalno-klasnih problema. Istraživačko-teorijski naglasak u ovoj studiji postavljen je pak na društveno recentnije manifestacije fenomena medijske spektakularizacije društvenog svijeta. U knjizi su analizirani različiti vidovi predstavljenog problemskog motiva koji se manifestiraju kroz niz pojedinačnih medijsko-žanrovskih karakteristika, odnosno produkcijskih praksi u domeni medija tiska, televizije, Interneta, mobilne telefonije… ne samo na primjeru Hrvatske, već i u kontekstu regije (Slovenija, BiH), ali i šire (Velika Britanija). Izvedena je, dakle, svojevrsna “studija slučaja” (case study), to jest analiza palete konkretnih primjera (televizijske sapunice i novele, hot-line časopisni oglasi, celebrity trendovi na primjeru novinske fotografije, internetski virtualni svijet Second Life, tzv. happy slapping nasilje, itd.) kroz koje je moguće, ali i potrebno, promišljati kompleksan fenomen medijske konstrukcije socijalne zbilje. Ovim analizama prethode poglavlja namijenjena trasiranju teorijskih koncepata aplikativnih za ovako definiran tip studije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Hajrudin Hromadžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hromadžić; Hajrudin
Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla. Zagreb: AGM, 2014 (monografija)
Hromadžić & Hajrudin (2014) Medijska konstrukcija društvene zbilje. Socijalno-ideološke implikacije produkcije medijskog spektakla. Zagreb, AGM.
@book{book, year = {2014}, pages = {166}, keywords = {mediji, spektakl, dru\v{s}tvena zbilja, ideologija, hegemonija}, isbn = {978-953-174-450-8}, title = {Medijska konstrukcija dru\v{s}tvene zbilje. Socijalno-ideolo\v{s}ke implikacije produkcije medijskog spektakla}, keyword = {mediji, spektakl, dru\v{s}tvena zbilja, ideologija, hegemonija}, publisher = {AGM}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2014}, pages = {166}, keywords = {media, spectacle, social reality, ideology, hegemony}, isbn = {978-953-174-450-8}, title = {Media Construction of Social Reality. Social and Ideological Implications of Production of Media Spectacle}, keyword = {media, spectacle, social reality, ideology, hegemony}, publisher = {AGM}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font