Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 73010

Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske


Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske // Marketing države - marketing hrvatske države / Rocco, Fedor; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 223 - 229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 73010 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske
(Marketing in the Retail Trade in the Republic of Croatia)

Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Marketing države - marketing hrvatske države / Rocco, Fedor; Borš, Vanja - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001, 223 - 229

Skup
17th Congress of CROMAR Croatia "State Marketing - Croatian State Marketing" - Science Convention with International Participation

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing; maloprodaja; Republika Hrvatska; internacionalizacija maloprodaje; e - maloprodaja
(marketing; retail trade; Republic of Croatia; internationalizatiopn of retailing; e - retailing)

Sažetak
Primjena marketinga u maloprodaji Republike Hrvatske je neophodna, jer su hrvatski maloprodavači izloženi oštroj konkurenciji kako na domaćem tako i na međunarodnom tržištu. Taj se marketing treba razvijati i u sadašnjim uvjetima, iako nisu stvorena krupna maloprodajna poduzeća ni kooperacijske tvorevine, a hrvatsko društvo još nije u fazi izobilja. Budući da se oečkuje digitalizacija svih područja života čovjeka, suvremeni marketinški informacijski sustavi imaju posebno značenje u marketingu u maloprodaji. U novom sustavu marketinga hrvatski e - maloporodavači trebali bi razvijati kooperativne odnose i udruge kako međusobno tako i sa stranim maloprodavačima. To bi bili preduvjeti za oblikovanje novih suvremenih maloprodajnih poslovnih jedinica i više razine maloprodajne strukture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002
010009

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske // Marketing države - marketing hrvatske države / Rocco, Fedor; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 223 - 229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (2001) Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske. U: Rocco, F. & Borš, V. (ur.)Marketing države - marketing hrvatske države.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2001}, pages = {223 - 229}, keywords = {marketing, maloprodaja, Republika Hrvatska, internacionalizacija maloprodaje, e - maloprodaja}, title = {Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske}, keyword = {marketing, maloprodaja, Republika Hrvatska, internacionalizacija maloprodaje, e - maloprodaja}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {2001}, pages = {223 - 229}, keywords = {marketing, retail trade, Republic of Croatia, internationalizatiopn of retailing, e - retailing}, title = {Marketing in the Retail Trade in the Republic of Croatia}, keyword = {marketing, retail trade, Republic of Croatia, internationalizatiopn of retailing, e - retailing}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font