Pregled bibliografske jedinice broj: 73010
Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske
Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske // Marketing države - marketing hrvatske države / Rocco, Fedor; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 223 - 229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 73010 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske
(Marketing in the Retail Trade in the Republic of Croatia)
Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Marketing države - marketing hrvatske države
/ Rocco, Fedor; Borš, Vanja - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001, 223 - 229
Skup
17th Congress of CROMAR Croatia "State Marketing - Croatian State Marketing" - Science Convention with International Participation
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 15.11.2001. - 16.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing; maloprodaja; Republika Hrvatska; internacionalizacija maloprodaje; e - maloprodaja
(marketing; retail trade; Republic of Croatia; internationalizatiopn of retailing; e - retailing)
Sažetak
Primjena marketinga u maloprodaji Republike Hrvatske je neophodna, jer su hrvatski maloprodavači izloženi oštroj konkurenciji kako na domaćem tako i na međunarodnom tržištu. Taj se marketing treba razvijati i u sadašnjim uvjetima, iako nisu stvorena krupna maloprodajna poduzeća ni kooperacijske tvorevine, a hrvatsko društvo još nije u fazi izobilja.
Budući da se oečkuje digitalizacija svih područja života čovjeka, suvremeni marketinški informacijski sustavi imaju posebno značenje u marketingu u maloprodaji. U novom sustavu marketinga hrvatski e - maloporodavači trebali bi razvijati kooperativne odnose i udruge kako međusobno tako i sa stranim maloprodavačima. To bi bili preduvjeti za oblikovanje novih suvremenih maloprodajnih poslovnih jedinica i više razine maloprodajne strukture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek