Pregled bibliografske jedinice broj: 729781
Comparative approach to developing citizenship education as a means of improving intercultural competence
Comparative approach to developing citizenship education as a means of improving intercultural competence // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. / Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Izvršni urednik: Novosel, Višnja (ur.).
Zagreb: INTERKULTURA / IAIE, 2014. str. 153-163 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 729781 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Comparative approach to developing citizenship education as a means of improving intercultural competence
Autori
Lukaš, Mirko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation.
/ Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana ; Izvršni urednik: Novosel, Višnja - Zagreb : INTERKULTURA / IAIE, 2014, 153-163
ISBN
978-953-96967-3-1
Skup
IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.09.2013. - 21.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
civic competence; intercultural relations; national curriculum; structural dimensions;
Sažetak
Stoga će se ovim radom komparativnim pristupom i analizom sadržaja dostupne literature korelirati kategorije kurikuluma građanskog odgoja u hrvatskom obveznom i srednjem školstvu te u odabranim razvijenim zemalja Sjevera Europe (skandinavije i britanskog otočja). Kategorije koje će se promatrati jesu: razredi i vrijeme početka osposobljavanja učenika za građanske kompetencije. Analizirati će se vrijeme potrebno za usvajanje ovih sadržaja tj. tjedni broj sati, zatim predmeti ili predmetna područja koja su obuhvaćena ovim sadržajima kao i vrijeme kojeg pojedine zemlje smatraju potrebnim kako bi mlade osobe pripremili za što kvalitetniju funkciju obnašanja građanskog života. Zapažamo da će biti vrlo zanimljivo vidjeti strana iskustva u teorijskoj zamisli provođenja sadržaja građanskog odgoja u kojem će se komparativnim pristupom tražiti odgovori na načine i oblike provođenja sadržaja građanskog odgoja. Rezultati ovih spoznaja pomoći će nam da u budućnosti lakše djelujemo na unaprjeđivanju naše školske prakse i poboljšanju nacionalnog kurikuluma građanskog odgoja poboljšavajući ga s već postojećim i prokušanim iskustvima.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija