Pregled bibliografske jedinice broj: 729760
Školske web stranice: mogućnost suradnje s roditeljima?
Školske web stranice: mogućnost suradnje s roditeljima? // Međunarodni znanstveni skup Dvanaesti dani Mate Demarina : Suvremene strategije učenja i poučavanja : zbornik radova / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, 2011. str. 245-257 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 729760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školske web stranice: mogućnost suradnje s roditeljima?
(School websites: a possibility of cooperation with parents?)
Autori
Tavas, Dejana ; Bilač, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Dvanaesti dani Mate Demarina : Suvremene strategije učenja i poučavanja : zbornik radova
/ Kadum, Vladimir - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, 2011, 245-257
ISBN
978-953-7498-32-0
Skup
Međunarodni znanstveni skup Dvanaesti dani Mate Demarina : Suvremene strategije učenja i poučavanja
Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 14.04.2011. - 15.04.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
suradnja s roditeljima; načini suradnje roditelja i škole; suvremeni oblici suradnje; sadržaji školskih web stranica
(cooperation with parents; Internet; school websites; website content)
Sažetak
Posljednjih petnaestak godina u svjetskoj i hrvatskoj obrazovnoj praksi provedena su brojna istraživanja o važnosti suradnje roditelja sa školom a dobiveni rezultati pokazuju da je ona iznimno važna za sve sudionike te da partnerski odnos škole i roditelja donosi svima višestruke koristi. Osim uobičajenih načina komuniciranja putem individualnih razgovora i roditeljskih sastanaka, pisanih poruka, neformalnih sastanaka, edukativnih radionica, uključivanjem roditelja u nastavni proces u ulozi pomagača i sl., najsuvremeniji načini komunikacije s roditeljima su web stranice škola, web mjesta učitelja, e-mail i SMS poruke. Cilj istraživanja bio je ispitati imaju li web stranice hrvatskih osnovnih škola sadržaje koji će potaknuti roditelje na česte posjete i omogućiti učenicima stjecanje novih znanja. Dugoročni je cilj potaknuti škole na redovito postavljanje novih sadržaja koji će rezultirati kvalitetnom suradnjom doma i škole te poticati učenike na istraživački rad iz svojih domova i time unaprjeđivati kvalitetu učenja. Istraživanje je obuhvatilo po 25 web stranica osnovnih škola iz Istarske i Splitsko- dalmatinske županije odabranih slučajnim izborom. Dobiveni rezultati pokazuju da web stranice hrvatskih osnovnih škola svojim sadržajima nisu model za intenziviranje suradnje s roditeljima te postavljanje temelja novoj kulturi učenja i da ne postoji statistički značajna razlika u sadržajima među dvjema županijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija