Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 729757

(Ne)zadovoljstvo učitelja stručnim usavršavanjem


Bilač, Sanja; Tavas, Dejana
(Ne)zadovoljstvo učitelja stručnim usavršavanjem // Međunarodni znanstveni skup Dvanaesti dani Mate Demarina : Suvremene strategije učenja i poučavanja : zbornik radova / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, 2011. str. 33-49 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 729757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
(Ne)zadovoljstvo učitelja stručnim usavršavanjem
(Teachers’ (dis)satisfaction with continuing eduaction)

Autori
Bilač, Sanja ; Tavas, Dejana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodni znanstveni skup Dvanaesti dani Mate Demarina : Suvremene strategije učenja i poučavanja : zbornik radova / Kadum, Vladimir - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, 2011, 33-49

ISBN
978-953-7498-32-0

Skup
Dani Mate Demarina : Suvremene strategije učenja i poučavanja (12 ; 2011)

Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 14.04.2011. - 15.04.2011

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelj; stručno usavršavanje; zadovoljstvo; osposobljenost za razvijanje kompetencija učenika
(teacher; continuing education; satisfaction; competence for developing students’ competences)

Sažetak
Zadovoljstvo učitelja stručnim usavršavanjem jedna je od ključnih sastavnica za kvalitetniji razvoj i harmonizaciju stručnog usavršavanja u skladu sa suvremenim zahtjevima i promjenama u odgojno- obrazovnim sustavima. Cilj istraživanja bio je utvrđivanje zadovoljstva učitelja stručnim usavršavanjem. U istraživanju su sudjelovala 153 ispitanika, učitelja razredne nastave, iz različitih regija (šest županija: 1. Splitsko- dalmatinska, 2. Šibensko-kninska, 3. Zadarska, 4. Istarska, 5. Zagrebačka i 6. Brodsko-posavska). Procjenjujući zadovoljstvo kvalitetom stručnog usavršavanja, većina ispitanika (44, 4%) je koliko zadovoljna, toliko i nezadovoljna stručnim usavršavanjem. Zanimljivo je da, kada se analizira po regijama, ne postoji statistički značajna razlika u procjenama edukacija MZOS-a i Agencije za odgoj i obrazovanje, ali postoje razlike u procjenama nevladinih udruga. Učitelji žele da su sadržaji stručnog usavršavanja usklađeni sa suvremenim obrazovnim temama te da su primjenjivi u praksi. Jedan od faktora koji najznačajnije utječe (54, 4%) na izbor stručnog usavršavanja učitelja je osobni plan profesionalnog razvoja. Gotovo 30% učitelja razredne nastave smatra da nije dovoljno osposobljeno za razvijanje i praćenje temeljnih kompetencija kod učenika. Iako većina ispitanika procjenjuje da su dobro osposobljeni u razvijanju i praćenju kompetencija koje propisuje Europsko vijeće, zanimljivo je da postoje kompetencije koje niti jedan ispitanik nije naveo kao one koje najviše razvija kod svojih učenika (tehnološko znanje i digitalna komepetencija).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Bilač, Sanja; Tavas, Dejana
(Ne)zadovoljstvo učitelja stručnim usavršavanjem // Međunarodni znanstveni skup Dvanaesti dani Mate Demarina : Suvremene strategije učenja i poučavanja : zbornik radova / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti, 2011. str. 33-49 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bilač, S. & Tavas, D. (2011) (Ne)zadovoljstvo učitelja stručnim usavršavanjem. U: Kadum, V. (ur.)Međunarodni znanstveni skup Dvanaesti dani Mate Demarina : Suvremene strategije učenja i poučavanja : zbornik radova.
@article{article, author = {Bila\v{c}, Sanja and Tavas, Dejana}, editor = {Kadum, V.}, year = {2011}, pages = {33-49}, keywords = {u\v{c}itelj, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, zadovoljstvo, osposobljenost za razvijanje kompetencija u\v{c}enika}, isbn = {978-953-7498-32-0}, title = {(Ne)zadovoljstvo u\v{c}itelja stru\v{c}nim usavr\v{s}avanjem}, keyword = {u\v{c}itelj, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, zadovoljstvo, osposobljenost za razvijanje kompetencija u\v{c}enika}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bila\v{c}, Sanja and Tavas, Dejana}, editor = {Kadum, V.}, year = {2011}, pages = {33-49}, keywords = {teacher, continuing education, satisfaction, competence for developing students’ competences}, isbn = {978-953-7498-32-0}, title = {Teachers’ (dis)satisfaction with continuing eduaction}, keyword = {teacher, continuing education, satisfaction, competence for developing students’ competences}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile, Odjel za odgojne i obrazovne znanosti}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font