Pregled bibliografske jedinice broj: 729647
Paradoks vrijednosti
Paradoks vrijednosti // Vrijednosti i cijene / Koprek, Ivan ; Calvert, Anita (ur.).
Zagreb: Munus, 2014. str. 23-36
CROSBI ID: 729647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Paradoks vrijednosti
(Paradox of vaule)
Autori
Kolednjak, Stjepan ; Kolednjak, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Vrijednosti i cijene
Urednik/ci
Koprek, Ivan ; Calvert, Anita
Izdavač
Munus
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
23-36
ISBN
978-953-231-138-9
Ključne riječi
paradoks vrijednosti, potrošačev probitak, vrijednosti, kultura
(paradox of vaule, the consumer's benefit, values, culture)
Sažetak
Ekonomski pojmovi paradoks vrijednosti odnosno potrošačev probitak povezuju se s kulturom odnosno vrijednostima i kulturi. Budući da vrijednosti bitno utječu na čovjekov odnos prema samome sebi, prema drugim ljudima, prema društvu, prirodi i duhovnom svijetu njihovo je razumijevanje uvjet razumijevanja grupnog ponašanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Filozofija